יום ראשון, 11 במאי 2014

ממתי יש דבר כזה שנקרא AA base? - ביקורת - Review

Sheerskin - Perfect Natural AA Base

נשבעת לכן שאני בד"כ משתדלת להיות מעודכנת בכל מה שחדש ומעניין על המדף הקוסמטי בעולם, אבל הדוגמית הזאת שקיבלתי פעם באחת הרכישות שלי באיביי פשוט הפילה לי את הלסת לרצפה. למה מעולם לא שמעתי על כך שקיים דבר כזה AA base? ואם זה קיים, למה לכל הרוחות אני לא רואה דברים כאלה באיביי? יכול להיות שזה קונספט שרק החברה הזאת המציאה לעצמה, כדי להיות "מאגניבה"?




תמונות של הטסטר שלי


זו רק אני או שיש פה פסים אפורים מוזרים?? :O


ההבטחה (בתרגום לעברית)
אין ממש הגדרה רשמית של המוצר, רק שברי הבטחה פה ושם. אז מבטיחים לנו מוצר מלא בלחות, רכיבים "בוטאניים" להקלה על עור מגורה או רגיש ולהזנת העור, וחסינות בפני שומניות והזעה. זה הכל. לא מבטיחים לנו מקדם הגנה (שזה לא טוב בשבילי, אבל מעולה לתמונות פלאש נטולות בוהק של רוח-רפאים!).
הכוונה של החברה כשהם קוראים למוצר בסיס AA, זה שזה בסך הכל פריימר. ניסו להמציא שם מגניב ולא יצא להם. אבל! גם אם החברה טוענת שזה אמור להוות בסיס לפני שימוש במייקאפ או ביביקרם, אני מוצאת שאפשר בהחלט להשתמש במוצר כביביקרם כשלעצמו, בלי שום דבר מעל. הכיסוי שלו בינוני עד מלא! ולכן אני מרגישה שאני לא צריכה יותר ממנו. הלחות שלו בהחלט מורגשת, ולדעתי באמת שאין צורך בהעמסת חומרים ושכבות של המון מוצרים שונים אחד על השני במראה מרתיע של עוגת גבינה קרה שנשכחה בגינה למשך יומיים באוגוסט.


מבחר הצבעים
המוצר מגיע בגוון יחיד ומיוחד במינו, שלדעתי יתקשה מאוד למצוא קהל אוהד. הצבע בהיר, מאוד בהיר, בהיר מדי אפילו בשבילי (ואני, כזכור, רוסייה לבנה מאוד).
אבל! מה שמיוחד מאוד בגוון הזה, הוא שאין לו תת-גוון ורוד (כמו שלהמון המון המון ביביקרמים קוריאניים יש, כי הקוריאניות ידועות בגוון העור האפור שלהן שדורש גוון ורדרד על מנת "להחיות" אותו), מה שאומר שאני לא נראית ורודה כמו שאני בד"כ נראית, עם הבסיס הזה.
אבל שוב, הוא בהיר מדי בשבילי. אם הוא היה אפילו טיפה יותר כהה, אולי הייתי מוצאת את גוון החלומות שלי.
כמו כן, הכיסוי שלו בינוני עד מלא, מה שמעולה, ומספיקה שכבה דקיקה של מעט מאוד חומר בשביל לכסות את כל הפנים!
אגב, אני לא בטוחה מה זה הפסים האפורים המוזרים האלה שמופיעים לי בתוך הטסטר, אבל לא נראה לי שזה תוצאה של פגם במוצר או תפוגת תוקף. המוצר מתפקד נהדר ומתערבב נהדר, גם הצבע אחיד. אני חושבת שאולי החום הישראלי הנפלא שלנו גרם לרכיבים להתבודד ולהתפרק במוצר, אבל בערבוב על העור הכל חוזר לקדמותו ואין שום זכר לפסים האלה. לא לדאוג!


מרקם
המרקם מאוד מימי בתוך המיכל, ממש נוזל מצד לצד כשמזיזים את המיכל, אבל על העור הוא מרגיש נפלא! מאוד קליל, לא חונק, לא "שפכטל", נמרח בקלי קלות, באחידות, מתייבש אחרי כמה שניות, ומאפשר כיסוי מאוד מחמיא ועדין של החומר על הפנים. על העור הוא מרגיש לח בדיוק במידה בשביל לא להפוך לראש שום מיובש בסוף היום (מה שגורם לי לחשוב שזה יכול להיות אחלה דבר לחורף, במיוחד בשבילי כבעלת עור שומני שבחורף טיפ-טיפה מתייבש בלחיים).
כבסיס למייקאפ או ביביקרם הוא עושה עבודה מעולה! ניסיתי למרוח מעליו ביביקרם שבימים אחרים לא עומד בשומניות שלי, ועם הבסיס הזה מתחת הצלחתי לשרוד יום עבודה שלם ועוד להיראות טוב בסופו!
אני חייבת לציין שעוד בשימוש הראשון (לא כבסיס אלא כביביקרם), כשלאחר המריחה התחלתי לפדר מעט את הפנים, הייתה לי תחושה כאילו אני מעבירה את המברשת על עור נקי לחלוטין מאיפור. ממש עור עירום למגע. זה נהדר! מתקבל מראה מאוד אותנטי וקרוב למציאות של איך שעור בריא אמור להיראות! מאוד מחמיא וטבעי!


ריח
מאוד מזכיר לי ריח של טלק או מגבונים לישבני תינוקות. הריח קצת מרתיע אותי במהלך המריחה, כשהוא מתפרץ לכל עבר (כי מי אוהבת להריח כמו ישבן של תינוק?), אבל לאחר התייבשות החומר הריח נעלם כליל ולא מרגישים יותר כלום. בסך הכל- הריח נסבל ומזלו הגדול שהוא מתנדף במהירות.


עמידות
אני חייבת לציין שלא ציפיתי להרבה מהטסטר הזה, במיוחד כשמדובר בחברה זוטרה שמעולם לא שמעתי עליה לפני כן, אבל הופתעתי לטובה. אפילו מאוד לטובה. הבסיס הזה עומד ממש יפה בפני הזעה במהלך היום, לפחות יותר טוב מהביביקרם הכתום של Skin79!
אני יכולה לצאת מהבית בידיעה שאין צורך לרוץ למראה ולפחד מדהייה!


מחיר
אין כל כך הרבה אופציות לקניית המוצר, אבל ממה שמצאתי באיביי הכי זול זה מחיר של כ-20 ש"ח למיכל של 40 גרם.
לא פירטתי לכמה ימים הטסטר הספיק לי, כי בכל מקרה אין אופציה לקניית טסטרים באינטרנט.


אריזה
המוצר בגודלו המלא מגיע בשפופרת רכה (כמו אלה של המשחות שיניים) שצריך ללחוץ עליה בשביל שהחומר יצא, כלומר- היגייני! אין נגיעה ישירה בחומר.


קנייה חוזרת
זהו מוצר נהדר, אבל! הגוון בהיר לי מדי, ואין מקדם הגנה.
אני חושבת שאפילו הייתי מוכנה לוותר על מקדם ההגנה, אם רק הצבע היה מתאים לי לגמרי. במיוחד בהתחשב במחיר המועלה.


תמונות להמחשה
לפני מריחה

אחרי מריחה של חצי פנים, צד שמאל של התמונה (כולל הסנטר)

 אחרי מריחה של הצד השני גם

אחרי איפור מלא

פודרה, מסקרה, סומק ואודם של לנקום, אבקת קונטור של טו פייסד, היילייטר של אטוד האוס


לסיכום

יתרונות
*מרקם נוזלי מאוד נוח למריחה על העור
*לא צריך לחכות הרבה זמן שיתייבש
*על העור מתקבל מרקם לח ונעים, לא יבש למראה אבל גם לא מבריק
*לאחר פידור יש תחושה ומראה של עור בריא ולכאורה לא מאופר
*עומד יפה מאוד בתלאות יום עבודה מלא
*מיכל היגייני
*מחיר מצויין 
*כיסוי בינוני עד מלא


חסרונות
*גוון יחיד, לא יתאים לכל אחת, ועוד הוא סופר בהיר
*אין מקדם הגנה!!


ציון: 4.5/5
(התלבטתי המון אם לתת 5, אבל חוסר מקדם ההגנה בסופו של דבר הביס אותי..)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. שיכנעת אותי לקנות! חח (כרגע הזמנתי), מקווה שזה יתאים לי כי יש לי עור ממש ממש לבן יותר משלך אפילו..
    ד.א אני ממש אוהבת את הבלוג שלך ואת הסקירות שלך על מוצרי איפור וטיפוח קוריאנים! טוב לדעת שאני לא המכורה היחידה בארץ לאיפור קוריאני :))

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שהוא יתאים לך! :) בד"כ אני מתקשה למצוא בהירות ממני, אבל אם את כזו- אז הוא יהיה מעולה לך! בטוחה שתאהבי! :)
      אני מאוד שמחה לשמוע שאת אוהבת את הסקירות שלי! המון תודה! :)

      מחק