יום ראשון, 4 במאי 2014

לא כל מה שנוצץ זהב - ביקורת - Review

Skin79 - Super+ BB Cream (VIP Gold)

בזמן האחרון אני כותבת ממש הרבה סקירות של ביביקרמים של חברת Skin79! אני גם אסביר לכם למה- במהלך השנה האחרונה ביצעתי המון, אפילו יותר מדי, רכישות באיביי, ובאיביי כמעט כל מוכר של מוצרי קוסמטיקה קוריאניים שמכבד את עצמו מוסיף כמה טסטרים של כל מיני מוצרים שונים ומשונים שהוא רוצה לקדם, כמובן בשביל להגדיל מכירות בסופו של דבר. בכל מקרה, הצטבר לי כזה מלאי עצום של טסטרים, ורובם של ביביקרמים קוריאניים, שלדעתי לא לכתוב עליהם עלול להיחשב חטא! :)




תמונות של הטסטר שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מלבין, מטפל בקמטים, בעל מקדם הגנה SPF25. הביביקרם הזה בעל הפעילות המשולשת מעודד עור גמיש ומלא לחות, ומכיל רכיבי זהב וקוויאר."


מבחר הצבעים (מעתיקה מסקירת הביביקרם הוורוד)
לביביקרם הזה אין מבחר צבעים, אבל יש 7 ביביקרמים מאותה סדרה, כאשר לכל אחד גוון, מקדם הגנה ולפעמים גם רכיבים שונים:
לבן - נקרא גם ביביקרם חילזון. מקדם הגנה SPF45. מכיל תמצית חילזון, קוויאר ותה. זהו הביביקרם השני הכי פופולארי של החברה.
זהב - מקדם הגנה SPF25.
כתום - מקדם הגנה SPF50.
ורוד - מקדם הגנה SPF25. זהו הביביקרם הפופולארי ביותר של החברה.
סגול - מקדם הגנה SPF40. 
ירוק - מקדם הגנה SPF30.
ברונזה - מקדם הגנה SPF50+. מיועד לעור שחום יותר מרוב הביביקרמים הקוריאניים.
(הגוון של הביביקרם הנוכחי כמעט זהה לגוון של הביביקרם ה"ורוד", כלומר ורדרד עם נגיעת אפרפר, לא הגוון הכי מחמיא לי אבל אפשר לעבוד עם זה).


מרקם
מבחינת מרקם למריחה, הוא זהה למרקם של הביביקרם הורוד מהסדרה, סמיך, מאוד נוח למריחה אחידה ולכיסוי מלא. לאחר פידור מתקבלת אותה התחושה כמו שאר הביביקרמים בסדרה, של עור חלק כמו קנבס, תחושה של עור מאוד אמיתי ולא מאופר.


ריח
אם הביביקרמים הורוד והכתום עוד איכשהו היו בעלי ריח דומה (שמזכיר קרם הגנה), אז הביביקרם הזה הוא הכלב השחור שבחבורה. לא מזכיר אפילו במעט את הריח של השניים הקודמים.
לא התעלפתי מהריח. הוא לא ממש מתוק, לא ממש מלוח, לא ממש שום דבר ולא מזכיר כלום. די נייטרלי (שזה טוב למי שסובלת מריחות חזקים), אבל לטעמי יש חשיבות עצומה לריח טוב במוצרים שאני משתמשת בהם, אז לא ממש התלהבתי.


עמידות
לא מרשים. הביביקרם הורוד מיועד לעור מעורב עד שומני ובגלל זה הוא היה מושלם בשבילי, אבל הביביקרם הזהב מיועד לעור יבש, והוא פשוט לא הצליח לרסן את השומניות שהתחוללה על הפנים שלי. אחרי 5-6 שעות כבר הייתי מבריקה לגמרי. לא נעים.


מחיר
בגלל שקיבלתי את הטסטר בחינם באחת מהרכישות שלי, אפרט קודם מהי הכמות שנמצאת בטסטר ולכמה היא הספיקה לי, ואז על המחיר הכי זול שמצאתי באיביי.
אז הטסטר הזה מכיל 2 גרמים של מוצר, והוא הספיק לי ל-5 ימים בדיוק! 


אריזה
מיכל הפאמפ הישן והטוב של הסדרה, והפעם אפילו בצבע נורמלי שאפשר בהחלט לסבול על שידת האיפור. אין נגיעה ישירה בחומר מה שכמובן נפלא.


קנייה חוזרת
ממממממ לא.. הצבע לא הכי מתאים לי בעולם, ואם בביביקרם הוורוד עוד יכולתי להבליג על כך עקב היותו נהדר בעמידותו בפני הזעה ושומניות, הביביקרם הזה לא נותן לי שום סיבה אחרת לאהוב אותו. הוא לא עמיד עליי, אני לא זקוקה ללחות הזאת שהוא מבטיח (ברוך השם יש לי יותר מדי לחות על העור), יש ביביקרמים עם מקדמי הגנה יותר גבוהים, אז באמת שאני לא מוצאת שום סיבה לקנות את הגודל המלא. הייתי מעדיפה אפילו את הביביקרם הכתום על פני הזהב (גם כי הצבע יותר טוב וגם כי מקדם ההגנה יותר גבוה).


תמונות להמחשה
תסלחו לי בבקשה, קוראים יקרים. איכשהו הצלחתי לשכוח לצלם את עצמי בכלל במהלך השימוש בטסטר (ביומיים הראשונים אמרתי לעצמי שאצלם אח"כ, ובימים שאחרי הייתי בטוחה שכבר צילמתי), אבל אני יכולה להבטיח לכם שהצבע כמעט זהה לצבע של הביביקרם הורוד מהסדרה, אתם יכולים פשוט לקפוץ לשם לרגע ולהעיף מבט איך זה נראה.


לסיכום

יתרונות
*תחושה נהדרת של עור ממש אמיתי למגע לאחר פידור
*לא מתייבש מיידית (מה שמאפשר עבודה עם החומר)
*מתייבש במאט
*מחיר נוח
*כיסוי בינוני (אבל לא מלא)
*מיכל פאמפ היגייני
*ריח נייטרלי של כלום (לא טוב בשבילי, אבל לא חסר בנות שרגישות לריחות)
*מכיל רכיבי זהב וקוויאר (אין לי מושג מה זה אומר אבל זה נשמע טוב)


חסרונות
*לא מתאים לעור שומני, או אפילו למעורב
*לא מצליח לנטרל אדמומיות לגמרי (רק חלקית)
*גוון יחיד, לא יתאים לכל אחת
*לא נמכר בארץ


ציון: 3.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה