יום רביעי, 14 במאי 2014

קיץ! - ביקורת - Review

Innisfree - Creamy Tint Lip Mousse

טרנד השפתיים הכי חם כיום בקוריאה הוא מישמעש של כל מה שאנחנו מכירות ואוהבות במוצרי שפתיים: מצד אחד אטימות צבע מלאה (כמו אודם), מצד שני נעים וקל למריחה (כמו גלוס), ושישאיר הכתמת צבע על השפתיים לשעות ארוכות (כמו טינט), ואם כבר אז גם שייתן לחות ושיהיה עמיד. וכמובן, איך לא- שיהיה בצבעים בוהקים וחמים של קיץ!




תמונות של הרכישה שלי








ההבטחה (בתרגום לעברית)
"צבע בולט, מרקם קל, עמיד, מכיל שמן קמליה, נטול רכיבים שמקורם מבעלי חיים, נטול טלק, ולא מורכב מפורמולת בנזופנון".
בכלל, החברה הזאת מאוד פעילה בתחום השימור של הסביבה ומודעות למחזור ושימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה! מאוד מומלץ! אריזות הקרטון שלהם תמיד עשויות מנייר ממוחזר והדיו הוא דיו המבוסס על סויה. 


מבחר הצבעים
ישנם 7 צבעים בסך הכל, ביניהם ורדרד עדין, כתמתם בהיר, קורל בולט, ורוד מעושן, דובדבן, סגול-פוקסייה מטורף, וכתום חלודה.
אני בחרתי את הורוד המעושן (שבפועל היה הרבה יותר בולט ובהיר משציפיתי, גוון מספר 4- "Romance Peach" (אין לזה אפילו נגיעת אפרסק, איך הם הגיעו לשם הזה?).


מרקם
מיוחד במינו!
הוא מאוד קרמי וסמיך, אבל רך וחלק על השפתיים. ממש "מוס", כמו השם שלו! על השפתיים הוא מתייבש מאט, אבל בלי לייבש את השפתיים בכלל! מומלץ לעשות פילינג ולמרוח טיפ-טיפה שפתון לחות לפני השימוש הראשון במוס הזה, אבל לא בכל שימוש (אני עושה פילינג שפתיים פעם בשבוע ומורחת שפתון לחות רק אחרי שעשיתי את הפילינג, אם לא עשיתי פילינג אני מורחת את המוס ישירות על השפתיים).


ריח
בלוגריות אחרות רבות כתבו שהריח "פירותי, רענן, בשילוב עם פירות הדרים טריים", אבל כל מה שאני הצלחתי לפענח בריח הזה זה אספקט ממש חריף וחזק של מלח לימון. שום פרחים, שם רענן, מלח לימון פשוטו כמשמעו. לא הכי נעים ביקום, מזכיר לי ימי שישי מלאים בניקיונות ואקונומיקה, וגם בזמן המריחה הריח מתפרץ ומשתלט על נחיריי.


עמידות
מצד אחד המוצר הזה עמיד, מצד שני הוא לא עמיד בכלל. אני לא יודעת איך זה קרה. המוצר הזה מחזיק שעות על גבי שעות על השפתיים, זה כן, הוא לא דוהה ולא נעלם מעצמו, אבל ברגע שתאכלו משהו- פוף! נעלם! כל מה שנשאר ממנו אחרי האוכל זה טבעת צבע מגעילה ועיקשת, לא נעים בכלל. אבל הי, אם אתן לא אוכלות הרבה במהלך היום- מצאתן מוצר מנצח שלא צריך לחדש כל שעה!


מחיר
קניתי את המוס הזה בכ-40 ש"ח באיביי (קישור לקנייה).
קיבלתי גם טסטרים חינמיים! מוכר מומלץ בהחלט :)


אריזה
הקופסה עשוייה מנייר ממוחזר והדיו עשוי מדיו על בסיס סויה! כל זה חלק מהפעילות שלהם לשימור הסביבה, כל הכבוד להם!
המיכל עצמו עשוי מפלסטיק שקוף, והמברשת היא ספוגית רכה וזוויתית שמאוד נוח וקל למרוח איתה את החומר על השפתיים בצורה מדוייקת.


קנייה חוזרת
אני נוטה לכיוון ה"כן", למרות שאני לא רואה את עצמי משתמשת במוס השפתיים הזה יותר מדי. איכות הצבע והעמידות שלו מאוד מרשימים, אבל.. לא יודעת.. כנראה שאני פשוט מעדיפה את האודמים המסורתיים והפשוטים, וכל הפורמולות המגניבות והמיוחדות טיפה חדשות מדי בשבילי. :)


תמונות להמחשה
לפני המריחה


אחרי מריחה


אחרי מריחה, בתאורה טבעית יותר מחמיאה :)


לסיכום

יתרונות
*עמיד מאוד כל עוד לא אוכלים (לא דוהה מעצמו)
*מתייבש במאט בלי לייבש את השפתיים
*מבחר צבעים לכל טעם
*מרקם מאוד רך ונוח למריחה
*מברשת רכה ונוחה
*חברה ידידותית לסביבה! אריזה מנייר ממוחזר ודיו על בסיס סויה
*מחיר בינוני
*מברשת נוחה לשימוש ולמריחה מדוייקת


חסרונות
*ריח חזק מאוד, ולא הכי נעים
*משאיר טבעת צבע מגעילה מסביב לשפתיים אחרי אכילה


ציון: 4/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. הצבע הולם אותך. מאוד אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :) בהחלט הופתעתי ממנו כשניסיתי אותו על עצמי, לפעמים כדאי לצאת מה-comfort zone :)

      מחק
  2. הצבע מהמם!
    מהתיאור שלך הוא מאוד מזכיר לי את המאט קרים של NYX. הוא גם בפורמולה דומה ומתייבש לגימור מאט. העמידות שלו אחרי אוכל מעט יותר טובה מזו שהזכרת
    האמת שהמוצר של NYX זול יותר (6$) ואם כבר הייתי רוכשת 2 גוונים ממנו במקום התחליף הקוריאני...
    בכל מצב נראה מסקרן ותמיד כיף לראות אצלך מותגים מיוחדים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      לא ניסיתי את המאט קרים של NYX, למען האמת לא ניסיתי מעולם אף מוצר שלהם! :O (הצטרף לרשימת ה-2DO שלי עכשיו)
      בגלל המחיר (אמנם 40 זה לא הרבה, אבל בשביל הקוריאנים זה הרבה), הזמנתי רק אחד, אחרת הייתי מזמינה עוד אחד רק בגלל הצבעים המקסימים :)
      בכל מקרה, החברה באמת מיוחדת ואני מאוד רוצה לנסות מוצרים נוספים שלהם :) חבל רק שרוב המחירים שלהם טיפה יותר יקרים משאר החברות הקוריאניות, זה הכל בגלל שהם כאלה "ירוקים" ומשקיעים מאמצים בחומרים לא מזיקים אבל איכותיים, שעולים יותר

      מחק
  3. אחלה סקירה! חבל שהוא משאיר משהו לא יפה אחרי האוכל...הייתי ממש קרובה לקנות אותו. הוא נראה ממש סבבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת להשתמש בו כשאני לא צפויה לאכול הרבה, במקרים כאלה הוא ממש עמיד ויפה :) לא לאירועים, אבל מושלם לימי עבודה ארוכים במיוחד!

      מחק
  4. בהחלט קשת צבעים קייצית מפתה ....

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן! הייתה לי התלבטות קשה בין הצבע שלקחתי לבין מספר 7, כתום עז.

      מחק