יום ראשון, 18 במאי 2014

כי אף אחד לא מושלם - ביקורת - Review

TonyMoly - Cat's Wink Shiny Skin Base 

בורכתי בעור יחסית חלק ולא בעייתי, אבל אף אחד לא מושלם, ומדי פעם מתפרצת אצלי אדמומיות רצינית שמסרבת לעזוב במשך ימים ארוכים. בד"כ זה קורה בחורף, בגלל שינויי מזג אוויר, אבל לפעמים, בקיץ, כשאני לא מורחת מספיק קרם הגנה על הפנים ביציאה מן הבית, אני נשרפת עד כלות ומסתובבת אדומה במשך שבועות.




תמונות של הרכישה שלי


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"Tony Moly Cat's Wink Shiny Skin Base הינו בסיס עדין ועמיד שנותן לעור שלך מראה בהיר וצעיר באמצעות תיקון גוון העור. נגיש ב-3 סוגים, כל סוג מטפל בבעיה שונה: האפרסק מתאים לכל סוגי העור, המנטה מתקן אדמומיות הנגרמת מגירויים, והלוונדר ממתן גוון צהוב בעור. לא מכיל בנזופנון, פטרולום, שמנים מינרליים וטריאטנולמין."


מבחר הצבעים
הפריימר הזה מגיע ב-3 גוונים:
גוון עור - הפריימר הקלאסי בגוון ניוד.
ירוק - לנטרול אדמומיות.
סגלגל - לנטרול תת-גוון צהוב בעור.


מרקם
נוזלי ביותר וחסר ריסון, בפעם הראשונה שפתחתי אותו בטעות נשפך עליי קצת. לפתוח כשהפקק למעלה בלבד!
קליל ונוח למריחה, וברגע שהוא מתקבע על העור אני לא מרגישה את נוכחותו יותר כל היום! 
אחרי מריחה שלו מתקבל מרקם חלק לעבודה, המייקאפ ממש מחליק עליו! כל מייקאפ שתמרחו יהפוך להיות עמיד ביותר, גם בפני הזעה ויום עבודה שלם!
כמו כן, המרקם שלו מאוד נוח לערבוב עם מייקאפ. בימים שבהם אין לי כוח למרוח את הפריימר הזה ואחרי כן למרוח מייקאפ או ביביקרם, אני פשוט מערבבת את שניהם ביחד ומורחת אותם כמקשה אחת. זה עדיין יהיה עמיד, ינטרל אדמומיות ובאופן כללי ייראה טוב (אם כי הגוון הכללי יהיה טיפה בהיר יותר, אבל לא באופן קיצוני ובולט).
אגב, הקטע הזה שחלק מהשם של המוצר אומר Shiny ממש לא אומר שהמוצר מבריק באיזושהי צורה. המוצר הזה מאט לחלוטין! :)


ריח
מתקתק עדין עדין, עם נגיעת מנטה. בקושי תרגישו בריח, אבל גם אם תרגישו, הוא כל כך נעים ונחמד שבטח לא תתנגדו!


עמידות
הפריימר הזה עובד מצויין בשבילי. עמיד בפני הזעה ושומניות, הופך כל מייקאפ או ביביקרם להרבה יותר עמיד ממה שהוא באמת, ומחזיק שעות בלי לזלוג ולהיעלם מהפנים. אין לי תלונות.


מחיר
נקנה בכ-30 ש"ח מאיביי בזמנו, ועכשיו המוכר כבר לא עושה יותר משלוחים לישראל! :(
עדיין אפשר לקנות את המוצר באיביי, אבל אצל מוכר אחר.


אריזה
שפופרת רכה (סטייל משחות שיניים) שמוציאה חומר בלחיצה עדינה (לא חזקה! אחרת יהיו לכם מזרקות ירוקות!). היגייני ונוח לשימוש!


קנייה חוזרת
כן. אני חושבת שבמחיר הזה בחיים לא אמצא פריימר "ירוק" יותר טוב מזה, וגם אין לי אף תלונות למוצר, מבחינתי אמשיך להשתמש בפריימר הירוק הזה לנצח, כי הוא עובד מעולה בשבילי.


תמונות להמחשה
לפני מריחה! תראו איזו אדומה אני!! זה הכל השמש הישראלית (והשכחה למרוח קרם הגנה פעם אחת בלבד!) אשמה..






מה שמנחם אותי זה שאני לפחות לא צריכה לשים סומק..


לסיכום

יתרונות
*עומד יפה מאוד בפני הזעה
*הופך כל מייקאפ/ביביקרם לעמיד יותר
*נוח לערבוב עם מייקאפ/ביביקרם
*מרקם קליל ו"נושם"
*מנטרל אדמומיות בהצלחה
*ריח עדין ונעים
*מחיר נפלא
*אריזה היגיינית
*ישנו מבחר המאפשר התאמה לכל גוון עור


חסרונות
*מרקם נוזלי מאוד (עלול להישפך בפתיחה לא זהירה)
*לא נמכר בארץ


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. סקירה מעולה. ניסיתי לחפש אותו באיביי ומצאתי את הלוונדר בלבד (לא את הירוק או את האפרסק) זה הגיוני?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן! גם אני רציתי להזמין לי עוד אחד ירוק, ויש רק את הלוונדר כרגע.. ההשערה שלי היא כזאת: או שיש חוסר במלאי ויחדשו בשבועות הקרובים, או שהפסיקו את הסדרה והתחילו סדרת פריימרים אחרת (ודווקא יש להם פריימר ירוק אחר, אבל לא ניסיתי אותו אז לא יודעת אם הוא דומה לפריימר הזה או טוב/רע ממנו) ואז אני ממש אתבאס.. :(

      מחק