יום ראשון, 1 ביוני 2014

הידעת? גוף האדם מתחיל להזדקן כבר בגיל 18 - ביקורת - Review

Clinique - Youth Surge Night

שוב אני מסקרת מוצר של קליניק, ושוב מהערכה ההיא שהזמנתי לי מסטרוברי במחיר מצחיק של 120 ש"ח ל-6 מוצרים מוקטנים. אז הפעם מדובר בקרם לחות ללילה, אנטי אייג'ינג, המיועד לעור מעורב עד שומני. יש יותר טוב מזה, תגידו לי?





תמונות של הרכישה שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"תוך הישענות על טכנולוגיית סירטואין, מדעני קליניק השתמשו ברכיבים מאריכי-נעורים ליצירת קרם לחות ללילה, אשר עוזר להעצים את המחזור הלילי של שיקום העור הטבעי שלנו. הקרם מועשר בקולגן טבעי, וקווים וקמטים בעור נעלמים באופן ניכר. עורך מקבל את "אפקט 8 שעות השינה" הקורן ומלא האנרגיה בבוקר שלמחרת".


מבחר
ישנו מוצר מקביל שנועד לשימוש ביום!


מרקם
במיכל הוא נראה כמו קרם חמאתי וסמיך, אך לא כך הוא הדבר! הקרם ממש ג'לי מימי בצבע שמנת, ובעת המריחה יש תחושה כאילו הוא "נמס" לתוך העור ועושה עמו אהבה. אני לא יכולה להלל מספיק את התחושה הנהדרת שאני חווה כשאני מורחת את הקרם הזה על הפנים שלי! העור שלי מייד מרגיש חי יותר, רך, רענן, בריא ושמח. הוווו, כמה שהייתי רוצה להשתמש בקרם הזה יותר מפעם ביום!


ריח
מאחורי המיכל ישנה כתובית של "נטול ריח", אבל.. יש לקרם הזה ריח ממש חזק של אלכוהול. אל דאגה, הוא מתנדף ממש מהר ועל העור בכלל לא מרגישים את זה, אבל אני חושבת שלהגיד שהוא נטול ריח לחלוטין- יהיה שקר.


התוצאה
אני קמה בבוקר עם עור פנים כמעט נטול שומניות! זה בחיים לא קרה לי לפני כן!!
כמו כן, העור שלי מרגיש יותר חלק, אחיד, רך ובריא. ברצינות! לפני השימוש בקרם היו לי כמה נקודות אדומות בעור (כאלה שמופיעות אצלי בחילופי עונות), ואחרי כמה ימי שימוש בקרם הן נעלמו! בד"כ לוקח להן הרבה יותר זמן להיעלם!


מחיר
מיכל של 30 מ"ל עולה כ-160 ש"ח באתר המקורי של החברה, ומיכל של 100 מ"ל עולה כ-550 ש"ח.


אריזה
מיכל רחב ושמנמן, שדורש טבילת אצבע בשביל להוציא חומר. לא היגייני!


קנייה חוזרת
כשאהיה עשירה- כן!


לסיכום

יתרונות
*מרקם נהדר, ג'לי רך שנספג ברכות ובמהירות לתוך העור
*העור שלי הרבה פחות שומני בבוקר שלמחרת
*מיד לאחר השימוש העור מרגיש רך ונעים
*בבוקר שאחרי השימוש העור חלק יותר, אחיד, ונראה בריא יותר


חסרונות
*יקר, גאד דאמ איט!
*מיכל לא היגייני


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. יש אפשרות להוסיף קישורים לרכישת המוצרים? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בד"כ מקפידה על הוספת קישור לקנייה, אבל הפעם לא עשיתי זאת כי זה היה חלק ממבצע לזמן מוגבל בסטרוברי ועכשיו המארז כבר לא נמכר שם בכלל (כנראה נגמר במלאי).. בכל מקרה, שווה לשקול לקנות מסטרוברי בכל מקרה, כי המחירים אצלם ממש מפתים! :) http://il.strawberrynet.com/makeup/clinique/

      מחק