יום חמישי, 12 ביוני 2014

כי לא תמיד מתחשק להתחלק בשלל - ביקורת - Review

Lancome - Gloss In Love

בראש השנה הרוסי (לא כריסמס, שחל ב-25 לדצמבר, אנחנו לא נוצרים, אלא ראש השנה הרוסי, שחל בלילה שבין ה-31 בדצמבר וה-1 בינואר), נהוג כמו בכל חג אחר בכל עדה אחרת, להביא מתנות אחד לשני. אז אני קניתי את מארז החג שהיה אז ללנקום וחילקתי את רוב המוצרים בין נשות המשפחה, כי לנקום תמיד כיף לקבל במתנה. אבל היו מספר דברים שהחלטתי להשאיר לעצמי, כי בכל זאת, גם לי מגיע לנקום, לא? :)
יופי באמת שחיכיתי חצי שנה בשביל לכתוב סקירה, יופי באמת..




תמונות של הרכישה שלי





ההבטחה (בתרגום לעברית)
"גלוס הלנקום הראשון שבאמת אוהב את השפתיים שלך; ברק חסר תקדים שעוטף את שפתייך בצבע ונוחות ממכרים. זמין ב-6 ניודיים מבריקים, הגלוס משלב צבע עם 6 שעות של לחות במיכל נוח הנפתח בקליק. האפליקטור המקצועי החדש מחבק שפתיים, והתוצאה היא מראה שפתיים חלק ונקי מקווים, כמו תקליט. הגלוסים האלה מעולים בפני עצמם או בשילוב עם הגלוס שלנו, 200 Just Strass, לנצנוץ וברק נוספים."


מבחר הצבעים
אני קצת מבולבלת, כי כשהתחלתי לברר ולבדוק כמה גוונים יש, קפצו לי המון חלוניות של לנקום, כשבכל חלונית קפצו לי גוונים אחרים ובכמויות שונות. ככל הנראה, למיטב הבנתי, במקור היו 12 גוונים, ואז נוספו 4 לקולקציית האביב. אז הצבע שיש לי הוא אחד מאלה של האביב.


מרקם
הגלוס מאוד סמיך, ודביק בדיוק במידה בשביל למנוע נזילות מיותרות. הופתעתי לטובה עד כמה שהצבע בולט ונראה לעין לאחר מריחה אחת בודדה!


ריח
מתוק, אבל לא יותר מדי. מזכיר לי שילוב בין וניל לאפרסק, נעים ולא משתלט על הנחיריים.


עמידות
הגלוס הזה ממש עמיד יחסית לגלוס! בלי שתייה או אכילה הוא שורד בערך 5-6 שעות, וגם אחרי אכילה יש צבע על השפתיים ורק הברק נעלם מעט. שמתי לב שבסוף היום, אחרי שלא נשאר קמצוץ ברק על השפתיים, הצבע בהחלט ניכר לעין. 


מחיר
באתר המקורי של לנקום המחיר המצויין הינו 100 ש"ח. לא תופתעו לגלות שבפארמים בארץ הוא עולה כמעט כפליים, כמובן.
בסטרוברי, אגב, הוא עולה 114 ש"ח.


אריזה
המיכל עצמו מגיע בשפופרת פלסטיק קשיח שקוף שמאוד דומה לזכוכית, אבל מה שבאמת מיוחד במיכל הוא המברשת, האפליקטור שבקצה המכסה. הוא קעור לכיוון אחד, כך שצד אחד (המעוגל) מיועד למריחה נוחה על השפה התחתונה, והצד השני (הקעור) מיועד למריחה נוחה לשפה העליונה. אני חייבת להגיד שזה עובד! זה בהחלט תורם למריחה נטולת סיבוכים ו"יציאה מהקווים".
כמו כן, בגרסת הגלוס המקורית בגודלה המלא, המכסה לא נסגר ב"התברגות" כמו בגודל המיוחד שיש לי, אלא מכיל כפתור מיוחד שרק לחיצה עליו תשחרר את המכסה! גימיק חדש ומאוד מעניין!


קנייה חוזרת
לא, אבל אם הייתי אוהבת גלוסים, ללא ספק הייתי קונה אותו. 


תמונות להמחשה
לפני מריחה


אחרי מריחה


לסיכום

יתרונות
*אפליקטור מעניין ביותר! ובאמת נוח לשימוש על שתי השפות
*יחסית לגלוס, העמידות מרשימה מאוד
*גם אחרי היעלמות הברק של הגלוס, יש הכתמת צבע על השפתיים
*ריח נעים ולא חזק מדי


חסרונות
*מחיר התחלתי מאוד מאוד גבוה בארץ


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה