יום חמישי, 26 ביוני 2014

ירוק במבוק - ביקורת - Review

Foodaholic - Bamboo Natural Essence Mask

באחת ההזמנות שלי מאיביי, קיבלתי את המסכה הזאת במתנה (!!) מאחד המוכרים. נדיב האדון!





תמונות של המוצר



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"Foodaholic Bamboo Natural Essence Mask פותרת את צימאון העור והופכת עור קשה ויבש לרך וזוהר, מרגיע עור רגיש באמצעות תמציא הבמבוק המלאה בלחות".


מבחר
ישנן 17 מסכות שונות שניתן לבחור מתוכן: מלפפון, תה ירוק, אלוורה, תפוז, תפוח-אדמה, פולי שעועית ירוקה, דגנים, זית, רימון, ג'ינסנג אדום, קולגן, קו-אנזים Q10, דבש מלכות, עגבניות, חילזון, אוכמניות, במבוק.


מרקם
המרקם של הנוזל שהמסכה ספוגה בו הוא ממש ג'לי, סמיך ודביק כמו רוב מוצרי הפנים של הקוריאניים. הוא מרגיש נהדר על הפנים! ברגע ששמתי את המסכה והתחלתי להטפיח את הנוזלים אל תוך העור, הרגשתי כאילו העור שלי "שותה" את הנוזל לתוכו ומודה לחסדי האל. אולי יש לזה קשר לעובדה שאת המסכה עשיתי במהלך יום לוהט של שרב? :)
אני לא יכולה לתאר עד כמה התחושה נהדרת, כשבחוץ האוויר רותח אבל עור הפנים נהנה ממסכה רכה וקרירה, שכל משב רוח מקרר אותה עוד יותר ומעביר גלי צמרמורת נפלאה בכל הגוף.
כשהורדתי את המסכה, רוב החומר כבר נספג בעור. את המעט שנשאר הטפחתי לתוך העור שוב (לפי הוראות החברה). 


ריח
אני לא ממש בטוחה איך במבוק אמור להריח, אבל אם לא היו אומרים לי שזה במבוק הייתי חושבת שמדובר באלוורה. יש לזה ריח בול של אלוורה. נעים וירוק!


התוצאה
ברגע שהורדתי את המסכה מהפנים ראיתי עור פנים רענן, רך, גמיש, ו"זוהר" יותר. בד"כ עור הפנים שלי אדום כולו, אבל אחרי המסכה הזאת רק הלחיים היו אדומות.
אני חייבת להודות שיום אחרי השימוש במסכה כבר לא היה שום זכר לכל האפקטים הנפלאים שציינתי קודם לכן, אבל כמשהו חד פעמי לרענון ביום לוהט, זה אחלה דבר ומעלה חיוך על הפנים!
אם אתן רוצות שהאפקט יהיה יותר מחד-פעמי, צריך לעשות את המסכה לפחות פעם בשבוע (ומומלץ עד 3 פעמים, לפי החברה).


מחיר
ניתן להזמין את המסכה הזאת מאיביי במחיר של כ-8 ש"ח, מארז של 3 מסכות במחיר של כ-14 ש"ח, ומארז של 7 מסכות במחיר של כ-27 ש"ח (קישור לקנייה).


אריזה
כשפותחים את האריזה, מסיכת הבד מקופלת בפנים ורוב הנוזל ספוג בה. אחרי שמוציאים את המסיכה מהאריזה, צריך לפתוח אותה, להניח על הפנים, ומה שעשיתי עם שאריות הנוזל שעוד היה באריזה זה פשוט להוציא את כולו ולמרוח אותו על המסיכה.


קנייה חוזרת
ממממממ.. כן! אבל לא את הבמבוק. לא שלא אהבתי אותו, פשוט יש מבחר כל כך עצום של מסיכות שאני רוצה לנסות את כולן! במחיר כזה אני יכולה להרשות לעצמי לקנות המון מסכות ובאמת להקפיד על שימוש תדיר בהן, ואולי אז האפקט גם יהיה יותר מליום אחד!


תמונות להמחשה
לפני השימוש

אני נראית כמו רוצח סדרתי

אחרי חצי שעה על הפנים, המסכה התייבשה לגמרי ורוב הנוזל שהיה בה נספג בעור

אחרי ההסרה, משתי זוויות שונות



לסיכום

יתרונות
*העור מרגיש נהדר במהלך השימוש ("שותה" את כל הנוזל)
*מרקם רך ועדין, לא "כבד" על העור אבל בהחלט נותן לחות
*התחושה כשיש רוח על הפנים עם המסכה, פשוט מדהימה
*מבחר עצום של מסיכות
*מחיר מעולה!


חסרונות
*כל האפקטים שנראו מייד לאחר השימוש במסכה, לא נראו בכלל יום לאחר מכן (תוצאה לזמן קצר בלבד)


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. אני רוצה להבין איזה מוכר מעניק מסכה במתנה! :) אני רוצה להזמין ממנו :):)
    אצלי יש בעיה שהמסכות תמיד קטנות לי לפנים, המסכה הזו נראית ענקית!! :)
    את יודעת, חשבתי על זה ואפשר לצמצם הוצאות, במקום לקנות מסכות, אפשר לצאת לחצר לחפש חלזונות ולמרוח על הפנים..חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי אני לא זוכרת מי זה היה!!! :O אבל אני זוכרת שהזמנתי ממנו המון מוצרים שונים בפעם אחת אז כנראה הוא החליט לצ'פר אותי בגדול ;)
      המסכה באמת ענקית!! יש לי מצח קטן ופשוט קיפלתי את כל החלק העליון של המסכה בחצי כדי שהיא תתאים לי. היא פשוט עצומה!!
      אני תוהה אם החלזונות שהם משתמשים בהם זה באמת חלזונות גינה :P

      מחק