יום ראשון, 8 ביוני 2014

כשנותנים סיכוי נוסף - ביקורת - Review

TonyMoly - Luminous Pure Aura CC Cream

אחרי התקרית הלא מוסברת שהייתה לי עם "קרם הפלאים" של גרנייה (בהתחלה אהבתי אותו ואז אחרי זמן מה הבחנתי שהוא לא ממש מצליח להתאים את עצמו לגוון שלי וגם מתפורר לי בזמן המריחה), קצת חששתי לנסות שוב ביביקרם/מייקאפ משנה צבעים כלשהו, אבל קיבלתי טסטר בחינם באחת מהרכישות שלי באיביי, והטסטר הזה שכב לו גלמוד ומסכן בארסנל, שממש ריחמתי עליו ונתתי לו צ'אנס. הו, כמה שאני שמחה שעשיתי זאת!





תמונות של הטסטר שלי

שימו לב שהחומר עצמו לבן ובתוכו יש גרגרים מזעריים בצבע אפור/שחור, בתוכם נמצאים רכיבי פיגמנט שמגיבים בהתאם לגוון העור ומשנים את צבע הקרם! :)


ההבטחה
"Luminous Pure Aura CC Cream מלבין, משפר קמטים, מכיל מקדם הגנה SPF30. מכיל קפסולות משנות גוון שמתאימות את עצמן לצבע עורך! מכסה אדמומיות ופגמים בעור. נקי מפרבנים, בנזופנון, טלק, שמנים מינרליים, פיגמנטים אורגניים, סולפט סורפבקטנט. היפואלגרני ומכיל תמציות של טבורית אסייאתית, רגלת הגינה, ואילסר, שמסייעות בהקלה על גירויים וריפוי פגמים בעור".


מבחר הצבעים
המוצר משנה את צבעו בהתאם לצבע עור המשתמשת! אין חשש לקנייה באינטרנט והתאכזבות, כי הצבע באמת מתאים את עצמו אלייך (באופן הרבה יותר טוב מ"קרם הפלאים" של גרנייה!!)


מרקם
אני מאוהבת! ואני לא יודעת איך להסביר את האהבה הזאת שלי!
המרקם מאוד רך וחלק על העור, כאילו את מורחת דמעות מרוכזות של חדי קרן על הפנים, העור מרגיש מאוד רענן ובריא אחרי המריחה (וגם נראה ככה). כמו כן, זה ממש פלא להסתכל איך שהקרם הזה משנה את צבעו מלבן להעתק זהה של גוון העור שלך. אני חייבת לציין שהקרם של גרנייה התנהג באופן ממש שונה מהקרם הזה של טוני מולי- הוא החליף את צבעו אבל לגוון צהוב מדי בשבילי (רק אחרי כמה שבועות של שימוש בו, ורק אחרי כתיבת הסקירה עליו, הבחנתי בכך), וגם התפורר לי בתוך היד בעת המריחה! לא נחמד בכלל (למרות שהתחושה הסופית על העור הייתה נעימה).
אבל! בגלל שהעור שלי מאוד שומני מלכתחילה, הסיסיקרם הזה לא ממש מצליח להתמודד עם כל עודף השומניות הזה שמתחולל על העור שלי (ובמיוחד על האף, שאחרי פחות מ-6 שעות הפך למגלשה במימדיון). כמו כן, ניחנתי באדמומיות מוגברת בעור הפנים, ולצערי הקרם הזה לא מנטרל אדמומיות בכלל.
הכיסוי שלו קל.


ריח
מתקתק עם נגיעת חמיצות עדינה. מזכיר לי עוגת לימון עם וניל. בסך הכל בסדר, די נייטרלי.


עמידות
לא עמיד, בכלל. על העור השומני שלי הוא שרד פחות מ-6 שעות.
אבל! אני בטוחה שלבעלות עור יבש עד רגיל הוא יהיה מושלם!


מחיר
מיכל של 50 מ"ל נמכר במחיר הכי זול באיביי כרגע בכ-50 ש"ח (קישור לאיביי).
המחיר הזה לא זול ביחס לביביקרמים קוריאניים אחרים, בהתחשב בכך שמיכל של 40 מ"ל מהביביקרם הוורוד של Skin79 עולה כ-30 שקלים. אבל הי, זה הרבה יותר זול מכל ביביקרם/מייקאפ אחר שתקנו בארץ, אז לדעתי המחיר סביר.
הטסטר הספיק לי ל-5 ימים.


אריזה
מיכל בעל לחצן פאמפ היגייני להוצאת החומר. המיכל עצמו לבן והפאמפ שחור. אריזה יפה ונקייה, מאוד בוגרת יחסית לשאר המוצרים של טוני מולי בד"כ.


קנייה חוזרת
אני מאוד רוצה, אבל.. הוא לא מספק את הסחורה מבחינת נטרול אדמומיות ושליטה על השומניות. אולי אזמין אותו בחורף, אבל רק אולי.


תמונות להמחשה
לפני מריחה

לפני מריחה, שימו לב לפצעונים המוזרים שקפצו לי פתאום (תודה לך, קרם לחות "נטול שומן" של גרנייה)

לבן בהנחה

מתחיל לשנות את צבעו במריחה

צד שמאל של התמונה מרוח

לא הצליח להסתיר לגמרי את הפצעונים

מטושטש לגמרי


לסיכום

יתרונות
*מרקם רך, לח, ומפנק על העור
*מתאים את עצמו לגוון עור המשתמשת (באופן הרבה יותר טוב מ"קרם הפלאים" של גרנייה)
*מושלם לבעלות עור יבש עד רגיל
*מיכל פאמפ היגייני
*מחיר סביר (זול ביחס לארץ, יקר ביחס למחירי ביביקרמים קוריאניים אחרים)
*ריח נייטרלי
*מקדם הגנה SPF30


חסרונות
*כיסוי קל ביותר (אין סיכוי לכיסוי בינוני אפילו) (רשמתי את זה כחיסרון למרות שזה טוב בשבילי, יש לי עור חלק יחסית)
*לא מנטרל אדמומיות
*לא שולט על שומניות בכלל


ציון: 4/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. תאמת שאני ניסיתי אותו והוא היה נוראי..פשוט נוראי...הוא מדגיש ברמות נקבוביות ונהייה מבריק כבר אחרי חצי שעה! ממש הופתאתי! אה..וזה הוציא לי כמה חברים חדשים באת הניסוי..

    השבמחק
  2. כמה שאני מצטערת לשמוע!! :O
    לי יצאו חברים חדשים דווקא בגלל הקרם נטול השומן של גרנייה (זה הירוק, החדש, יימח שמו) ולאחר השימוש בסיסיקרם הזה לא התרחבה המסיבה על הסנטר. דווקא מאוד אהבתי את הסיסיקרם, אם לא היה לי עור שומני הייתי מזמינה בגודל מלא! הוא אכן לא שולט בכלל על שומניות.. אולי בגלל שהשוויתי אותו ל"קרם הפלאים" של גרנייה אז הדעה הייתה קצת משוחדת? כי קרם הפלאים היה באמת על הפנים בשבילי, ואחרי כמה שבועות כבר לא יכולתי להשתמש בו יותר. בהשוואה אליו הסיסיקרם הזה מעולה. לא שמתי לב להדגשת נקבוביות מיוחדת! :O

    השבמחק
  3. גם אני קיבלתי טסטר שלו והוא מצויין! הבעיה שלו היא באמת העמידות היא לגמרי על הפנים..
    תוכלי בבקשה לתת קישור לתמונה של הקרם הנטול שומן של גרנייה שאכזב אותך? אני לא מבינה באיזה קרם מדובר.

    השבמחק
    תשובות
    1. על הקרם נטול השומן של גרנייה דיברתי כאן: http://dubibear.blogspot.co.il/2014/06/blog-post_17.html
      הוא עשה לי כל כך הרבה נזק ועוגמת נפש שפשוט אוי ואבוי!! :(

      מחק