יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

שומנים על הפנים - ביקורת - Review

It's Skin - Power 10 Formula VB Effector With Vitamin B6


את הסרום הזה רכשתי לאחר שקראתי עליו המלצות רבות ברשת, עם דגש לבעלות עור שומני הנוטה לאקנה, כמוני! הסקרנות גאתה ועלתה, ולבסוף נשברתי. חיש מהר ניגשתי לאיביי והזמנתי לי בקבוקון ירוק קטן וממזרי! :)



תמונות



רכיבים


ההבטחה
"זוהי תמצית לשליטה על הפרשת השומניות בעור. ויטמין B6 מווסת את השומניות והלחות בפנים. כמו כן הוא מרגיע עור מגורה ושומר על עורך נקי ורך."


אופן השימוש
לאחר ניקוי הפנים, מטפטפים את כל תכולת הפיפטה על העור, מורחים באופן שווה על כל עור הפנים, ולאחר מכן ממשיכים עם שאר שגרת הטיפוח (קרמים וכו'). 


מבחר
כרגע קיימים 11 סרומים שונים בסדרה! WH להבהרה, WR לטיפול בקמטים, VE (מועשר בויטמין E) להזנת העור, PO לטיפול בנקבוביות, LI (מועשר בליקריץ) להרגעת העור, GF להענקת לחות, VC (מועשר בויטמין C) להבהרת העור וצמצום נקבוביות מורחבות, YE להחזרת החיוניות של העור, CO (מועשר בקולגן) להענקת גמישות, Q10 (מועשר בקו-אנזים 10) להענקת גמישות, וכמובן הסרום VB לטיפול בשומניות. 


מרקם
קצת יותר צמיגי ממים, אבל עדיין מאוד נוזלי. אם לא עובדים מהר, חלק מהחומר עלול לטפטף לו מטה במורד הסנטר ולתוך חריץ המרפסת הקדמית.. ;)


ריח
מאוד "ירוק" וטבעי. אני מרגישה פה למון-גראס? או לימונית? משהו צמחי וחמצמץ, מאוד נעים ואביבי. הריח הזה הוא בהחלט שינוי מרענן בארסנל המוצרים שלי, יש לו ריח מאוד ייחודי ויוצא דופן. פלוס ענק!


התוצאה
אני משתמשת בסרום הזה כבר כמעט חודשיים, ומאוד מרוצה. תדירות הופעת הממזרים החצ'קוניים על הסנטר שלי ירדה משמעותית. אני שמחה לבשר שלמרות שמדובר במוצר שמיועד לטיפול בעור שומני עם נטייה לאקנה, הוא לא מייבש את העור שלי בכלל! העור שלי נראה בריא וקורן, מועשר ומלוחח, אבל בשום אופן לא מבריק או שומני. 


מחיר
בסביבות ה-40 שקלים. (קישור)
מחיר סביר לחלוטין לכל הדעות! בארץ מוצר מקביל או דומה עולה יותר מכפליים מהמחיר. 


אריזה
מיכל זכוכית שביר, לא טוב. אבל אני חייבת לציין שהפיפטה הרבה יותר נוחה לשימוש משחשבתי. קודם כל, אין טבילת אצבעות (יאי)! 


קנייה חוזרת
כן, ואני שוקלת בחיוב לרכוש גם כמה אחים שלו מהסדרה!


לסיכום

יתרונות
*ריח מאוד נעים ו"ירוק"
*נספג במהירות ובקלילות
*לא מייבש את העור
*הפחית משמעותית הופעת חצ'קונים אצלי
*הפיפטה מאוד נוחה לשימוש
*מחיר נהדר
*מבחר עצום ומרשים של מוצרים בסדרה

חסרונות
*מיכל זכוכית שביר
*יש סכנת טפטוף חומר מהפנים (אם לא עובדים מספיק מהר), בגלל המרקם הנוזלי של המוצר


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


15 תגובות :

  1. אפשר קישור מאיפה שהזמנת? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כן! :) http://www.ebay.com/itm/Its-SKIN-Power-10-Formula-VB-Effector-30ml-/380679637367?pt=US_Skin_Care&hash=item58a2464977

      מחק
  2. מה קורה שם באמצע הרכיבים?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מושג!!! :O אני בכלל לא מתמצאת בכל הקטע הכימי הזה, סליחה.. :(

      מחק
  3. אוף נעלמה לי התגובה!!! בזמן האחרון זה כל הזמן קורה :((

    השבמחק
  4. אני אוהבת את הסקירות שלך, ממש סיקרנת אותי לגבי המוצר.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! :) האם תרצי להזמין אותו? חצי מבנות המשפחה שלי רוצות גם. :)

      מחק
  5. מרוב דברים שאני רוצה לקנות אחרי קריאה בבלוג שלך כבר הסתבכתי לגמרי , סרום האפרקסים (הוא סרום אם אני זוכרת נכון ?) והסרום הזה, כעקרון בעלי אותו אפקט, על איזה מהם את ממליצה יותר ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      הם לא בדיוק אותו אפקט, סרום האפרסקים הרבה יותר מייבש ועושה אפקט מאט הרבה יותר רציני (בגלל זה הוא גם יותר מייבש). אני אישית משתמשת בסרום הירוק הזה בערב (כי הוא מלחח מעט, אבל בלי להיות יותר מדי לחותי), ובסרום האפרסקים בבוקר (כי אני רוצה להיות מאט כמה שיותר זמן ביום).
      אני ממליצה על שניהם ביחד באותה מידה. :)

      מחק
    2. אני צריכה למצוא דרך להגיב לך מאיזשהו חשבון שיראה לי שאת מגיבה חחחחחחחח
      אוף ועכשיו סטודנטית ענייה שכמוני רוצה את שניהם ): יש לי ממש רגשות מפוצלים בנוגע לבלוג שלך חחחח מצד אחד אני מחכה לעדכונים וכל הזמן בודקת תעמוד בפייסבוק מצד שני את וסיגל כל הזמן מוסיפות לי דברים לוויש ליסט שגם ככה מלא וגם ככה אין לי כסף חחחח (עדיין מתה על הבלוג ועליכן ואתן מדהימות ואיזה כיף לקרוא תבלוג ! XD ). אז בתאכלס אם אני צריכה משהו שיום יום (כי נמאס להראות נוצצת באוניברסיטה) שווה יותר ללכת על האפרסקים ?
      (וסורי שאני מציקה כל הזמן חחחח)

      מחק
    3. את לא מציקה, אני שמחה לעזור! :)
      תודה רבה על המחמאות, אני מסמיקה! ;)

      אם לקנות רק אחד מהם.. ממממ.. הייתי הולכת על האפרסקים אם זה לשימוש באור יום, או על הירוק אם זה לשימוש לילה. ללימודים אני מניחה שתרצי את האפרסקים יותר.. ;)

      מחק
    4. המון תודה ! כנראה באמת אלך עליו (:

      מחק