יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

אז טונר זה בעצם מי פנים? - ביקורת - Review

Humphrey's - Cucumber Melon Witch Hazel
Redness Reducing Facial Toner


את המוצר הזה לא תכננתי להזמין מאייהרב, אבל כשראיתי אותו במקרה נדלקה לי נורה מעל לראש. טונר שמפחית אדמומיות? יש דבר כזה? האדמומיות שלי, מקורה בגיהנום! האם המוצר הזה יצליח להילחם בה? :O ובכן, בגלל המחיר הפעוט לא פחדתי להזמין את המוצר, ועכשיו יש לכן סקירה על מוצר באמת מעניין! :)



תמונות


רכיבים


ההבטחה
"מאז 1854, ההממליס שלנו שומש להרגעת עור אדום ומגורה. הפורמולה הייחודית הזאת משלבת את ההמליס נטול האלכוהול שלנו עם מלון, מלפפון, צמח ממשפחת הפטליים והיפופיאה על מנת להרגיע עור רגיש ולהפחית אדמומיות, בעוד שאלוורה אורגנית, לוונדר וצמחים נוספים להזנת העור ולהשבת האיזון שלו. מפחית אדמומיות בולטת, מסיר לכלוך מהפנים בלי לגרום לגירוי, מסייע באיזון הלחות הטבעית של העור."


אופן השימוש
לאחר ניקוי העור ולפני הנחת איפור או קרם לחות, יש להספיג מעט צמר-גפן בטונר הזה ולנקות עמו את הפנים והצוואר. לתוצאות מקסימליות יש להשתמש בבוקר ובערב. 
ובכן, אני משתמשת בו פעמיים ביום. למה? לא יודעת, התרגלתי. :)


מבחר
באתר של אייהרב ניתן להשיג בנוסף לטונר המפחית אדמומיות, גם טונר מרכך על בסיס לילך, וטונר לשליטה על שומניות העור. מדובר במוצרים מאוד שימושיים ואני אישית מעוניינת לקנות גם את השניים האחרים!


מרקם
נוזלי לחלוטין, כמו מים. לפעמים אני מרגישה שמרקם נוזלי לגמרי הוא לא הכי טוב. רוב החומר נספג בצמר הגפן ונשאר שם לנצח, וככה נוצר איבוד חומר. חבל. מצד שני- קליל ועדין על העור, ונספג בשניות.


ריח
ריח אלוהי לגמרי! מי מכן שאולי התנסתה פעם בטונרים מרוסיה או מזרח אירופה, בוודאי יודעת שטרנד המלפפונים לא חדש להם. ניסיתי כבר כמה וכמה טונרים רוסיים ומזרח אירופאיים, כולם על בסיס מלפפון, לכולם אותו הריח, והטונר הזה לא יוצא דופן. יש לו את אותו הריח בדיוק. ריח של מלפפונים מתקתקים. קשה בדיוק להגדיר את זה, אבל הריח מאוד נעים, מאוד "ירוק" וטבעי. 


התוצאה
מיד לאחר השימוש, העור מרגיש ונראה מלוחח כהוגן, אבל בשום אופן לא שומני או מבריק. אני נותנת לחומר כמה דקות להיספג לחלוטין לפני שאני ממשיכה עם שאר שגרת הטיפוח בערב או האיפור בבוקר. לגבי האדמומיות- יש משהו! אני חושבת שהטונר לא הפחית 100% מהאדמומיות שלי, במיוחד כי חלקה נוצרת בגלל תנאי מזג אוויר, אבל האדמומיות הטבעית, המראה המגורה תמידית, פוחת מיום ליום. אני מודה שאני משתמשת בטונר רק שבועיים, אבל אני כבר רואה ומרגישה שיפור במצב העור. כמו כן, טונרים גם בד"כ מאזנים את מצב הלחות והשומניות על העור (גם אם לא בכוונה), ואני מרגישה שמאז שאני משתמשת בטונר הזה אני זקוקה להרבה פחות לחות בערב (ושימוש לב שעכשיו מתחיל להיות קר). מעולה! 


מחיר
5.25$, שהם כ-20 ש"ח. מחיר זעום ומצחיק. (קישור)


אריזה
מיכל פלסטיק שקוף, עם פקק "פלאקי". כמו שכבר אמרתי כמה פעמים בעבר, אני לא אוהבת פקקים מהסוג הזה כי יש לי נטייה להצליח לשבור אותם בטעות בכל פעם. אבל זה רק אני. :) כמו כן, בגלל מבנה הפקק, קצת קשה לשלוט בדיוק על הכמות שיוצאת משם אל צמר הגפן, ובימים הראשונים של השימוש נשפך לי מעט חומר על הרצפה. :( 
עובדת היותו של המיכל שקוף טובה מאוד! אפשר לראות כמה חומר בדיוק נשאר. 


קנייה חוזרת
כן! המחיר מגוחך, המוצר גורם לעור שלי להרגיש ולהיראות יותר טוב, הריח אלוהי. מה יש לא לאהוב פה? לדעתי זהו צעד מאוד קטן אבל מאוד מועיל בשגרת הטיפוח והאיפור שלי, ואני שמחה שקניתי אותו כגחמה רגעית, כי מדובר במוצר שיהיה לי מאוד קשה להיפרד ממנו כשהוא ייגמר. 


לסיכום

יתרונות
*ריח אלוהי
*נספג בעור במהרה (אבל לא מהר כמו טונרים שיש בהם אלכוהול)
*מחיר מאוד זול ונגיש
*מבחר מוצרים שימושי (אם כי דל)
*מפחית אדמומיות (בחלקה)
*מאזן את מצב הלחות והשומניות בעור
*מיכל נוח לשימוש, ובגלל שהוא שקוף רואים כמה חומר נשאר


חסרונות
*בגלל שהוא נוזלי, יש איבוד חומר כשמספיגים אותו בצמר גפן
*הפקק מקשה על הספגה מדודה של חומר בצמר גפן


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה