יום שני, 1 בדצמבר 2014

לא רק חמוד - ביקורת - Review

Etude House - Minnie Touch Highlighter

אולי חלקכן זוכרות, אבל לפני זמן מה הייתה בבלוג שלי הגרלה. ובכן, כאשר הזמנתי את הפרסים להגרלה, והחבילות החלו להצטבר, שמתי לב לכך שאחת מהן נראית לי קצת חשודה. פירורים מוזרים התעופפו ממנה עוד מבלי שפתחתי אותה בכלל, וכאשר חשדותיי נערמו ופתחתי את החבילה, נדהמתי לגלות שאחד המוצרים, זה שאדבר עליו היום, הגיע מרוסק כולו, אבקה טחונה בתוך פלסטיק. כנראה שהוא לא שרד את תלאות הדואר הישראלי.. אז דיברתי עם המוכר, הוא הבטיח לשלוח לי אחד כזה חדש, אבל במקום להיות פראיירית ולזרוק את המרוסק, החלטתי להשאיר את המרוסק לעצמי, לשפץ אותו, וליהנות לי מהיילייטר חדש שלא תכננתי לקנות לעצמי! :)



תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"3 גוונים ב-1: אפרסק בהיר לזוהר טבעי, סגלגל לנפח, ורדרד להבהרת העור. מרקם רך, שליטה על שומניות, מאחד גוון עור. ההיילייטר הזה יגרום לך לזהור כמו אלילה!"


מבחר הצבעים
ההיילייטר הזה מגיע בגוון אחד יחיד, שמכיל בתוכו 3 גוונים הניתנים לשימוש בנפרד או ערבוב של שלושתם ביחד לקבלת צבע משולב וייחודי. לצערי, בגלל שהמוצר הגיע מרוסק, לא היה באפשרותי לבחון את הגוונים בנפרד. כשהם מעורבבים יחד, מתקבל גוון לילך-קריר.


מרקם
זהו מוצר "אבן" (אבקה הדחוסה למוצר קשיח), אבל הוא כל כך עדין ושביר שלא צריך להתאמץ בשביל להוציא ממנו כמות נדיבה של חומר. כשמעבירים על ההיילייטר הזה את המברשת, צריך להיזהר מאוד בשביל לא לגרד חלילה יותר מדי חומר. על הפנים הוא נמרח באחידות וקלילות, ומרגיש מאוד רך ולא יבש מדי. 


ריח
ככל הנראה הריח האלכוהולי נובע מהעובדה שדחסתי את המוצר באמצעות אלכוהול, אבל אני זוכרת שלפני שטיפלתי בו היה ריח מתוק ומאוד "סוכרייתי" באריזה עם המוצר המרוסק.


עמידות
נורא קשה לי להגדיר עמידות של מוצרי אבקה כאלה. הרי העמידות תלויה לגמרי בפריימר ובמייקאפ/ביביקרם, לא? :O בכל מקרה, לכל מוצר אפשרי נורא קשה להישאר יותר מכמה שעות בודדות על הפנים השומניות והמבריקות שלי. כל עוד המייקאפ/ביביקרם על העור, גם ההיילייטר הזה שם. ברגע שהבסיס מתחיל "להתקלף" ולהיעלם מהפנים, גם ההיילייטר מתפוגג לו. 


מחיר
יחסית למחירים של היילייטרים קוריאנים בד"כ, המחיר של המיני מאוס הזה די גבוה. בד"כ היילייטרים קוריאניים עולים בסביבות ה-30 ש"ח, ההיילייטר הזה עלה לי כ-50 ש"ח באיביי. (קישור לאיביי)


אריזה
הדבר הכי מתוק עלי אדמות. מיכל הפלסטיק עצמו הוא לבן, ועל המכסה מצויירת מיני מאוס פלרטטנית בשחור ולבן. אבל המוצר עצמו, המוצר עצמו!! מיני מאוס חרוטה עליו!! כמה חבל רק שבגלל שקיבלתי מוצר שבור ומרוסק, החריטה איננה עוד. :(


קנייה חוזרת
לא יודעת. אין לי ממש טענות למוצר, והגוון שלו מאוד יפה ומחמיא לעור הקריר-למראה שלי, אבל העור שלי כל כך שומני רוב הזמן שאני כמעט ולא משתמשת במוצרי הארה בכלל. מצד שני, עכשיו כשמתקרר והעור שלי יבש יותר ונוח יותר לעבודה, אני מוצאת את עצמי משתמשת בהיילייטר הזה כמעט בכל יום. אני באמת לא בטוחה. אולי כן, אולי לא. 


תמונות להמחשה



בתמונה הזאת ההיילייטר נראה הכי דומה למציאות, אבל לצערי התמונה מטושטשת. סליחה!

לא כזה בולט וסגלגל כמו שנראה על היד, הא? :)



לסיכום

יתרונות
*ריח נעים (אם לא לקחת בחשבון את ניחוח האלכוהול שהשתלב בו עקב ה"תאונה")
*מרקם רך שנמרח ב"רכות" על הפנים, לא יבש מדי
*פיגמנטי (טיפה אחת קטנה מספיקה להרבה)
*מן הסתם, חריטת המיני מאוס!

חסרונות

*הברור מאליו- כל כך רך שהוא נשבר בדרך לארץ
*מחיר מעט יקר ביחס להיילייטרים הקוריאניים בד"כ



ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. פוסט מקסים! אני כל כך אוהבת היילייטרים מבחוץ, אבל אין מצב שאשתמש בהם עלי. זה תמיד נראה כאילו אני מזיעה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא עכשיו כשהעור שלי מתייבש נורא, אני מאוד אוהבת את איך שהם נראים על העור :) לא כולם, כמובן, אבל הסגלגל הזה למשל ממש יפה. הוא נותן מראה קסום משהו לפנים :)

      מחק
  2. אוי הוא ממש יפה! ממש אהבתי את הגוון! כן מבינה אותך לגבי ההיילייטרים. בגלל זה אני משתמשת בהם רק כשאני יוצאת וגם אז בקושי. אחלה פוסט :)

    השבמחק
  3. למה לא רואים תגובות שלי?!?!?!?!?!?!?!!?!?
    אני כועסת על בלוגר! זהו אני בברוגז!

    השבמחק