יום חמישי, 12 בפברואר 2015

מהפכת הארגן - ביקורת - Review

TonyMoly - Floria Nutra-Energy Cleansing Oil
With Argan Oil

אחרי שניסיתי והתאהבתי בשמן להסרת איפור של חברת קאלמיה, ידעתי ללא ספק שגם שמן הסרת האיפור הבא שלי יהיה קוריאני. אבל מה לעשות? המבחר עצום, הכל מפתה, כל החברות מעולות ואהובות עליי, המחירים זהים לכולם, ובא לי לנסות הכל! אז הלכתי על מוצר של טוני מולי מסדרת פלוריה, כשמהסדרה הזאת יצא לי לנסות מוצר אחר (כדוגמית שלא כתבתי עליה, כי המוצר לא מיוצר יותר, god damn it!) שאהבתי עד כדי כך שחשבתי שגם מוצרים אחרים מהסדרה יהיו טובים. אז חשבתי. 





תמונות של הפריט




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"שמן הניקוי הזה מכיל ריכוז גבוה של שמן ארגן מזין, ומסיר בעדינות איפור מלא וכבד תוך השארת העור מלוחח ורענן. שמן הניקוי המלחח והמזין הזה מכיל שמן ארגן, ולכן הוא אינו מיבש את העור לאחר הניקוי. מאחר והמוצר מכיל שמן ארגן, המכונה גם "השמן המרוקאי של אלוהים", העור מרגיש מלוחח וגמיש, והמוצר אינו מייבש אותו. מרקם רך ועדין, כמו כרית, עשיר, ולא מגרה את העור. רכיבים מזינים מסייעים בהפחתת גירויים ואי-נעימות לעור. שמן הניקוי הזה מתרכך ומתפרק מיידית במגע עם מים. הוא מסיר ביעילות רבע זיהומים ולכלוך מהעור, כמו גם תאי עור מתים, והופך את העור לנקי וחלק."


רכיבים


אופן השימוש
זהו מסיר איפור ולכן משתמשים בו על פנים מאופרות בסוף היום, כשרוצים לנקות אותן. לוחצים פעם-פעמיים על המשאבה, מעסים בשמן את הפנים המאופרות שלנו דקה-שתיים, ושוטפים במים פושרים. אפשר לעבור על הפנים עם עוד מסיר איפור, אבל באמת שאין צורך במקרה הזה (ניסיתי, ובכל פעם צמר הגפן נשאר לבן לגמרי). לאחר מכן אפשר להמשיך עם שאר שגרת הניקוי והטיפוח שלנו. 


מבחר
בסדרת הפלוריה קיימים שני שמנים להסרת איפור. זה שעליו אני מדברת היום, ואחד נוסף, שמטרתו להבהיר את העור. זה שאני מדברת עליו היום אמור להעשיר את העור. חוץ משמני הסרת איפור, יש בסדרה גם קרמי לחות שונים ומשונים, תמציות, תחליבים, מוצרים מלבינים, קרמי עיניים, סבוני קצף לפנים, מוצרי פילינג, מוצרי טיפול בנקבוביות, טונרים, כל אלה לסוגי עור שונים, עם תמציות פרחים וצמחים שונות. אם להגיד את האמת, קצת הלכתי לאיבוד שם מרוב כמות מוצרים.. 


מרקם
ממש נוזלי! כשלראשונה הוצאתי את המיכל מאריזת הקרטון שלו, הופתעתי מכמה שהחומר בפנים נוזלי ונע ממקום למקום בקלות! הוא כל כך מימי שלפעמים קשה נורא לשים אותו על הפנים כך שהוא לא יזל ויישפך לכל עבר, יטפטף מהסנטר על הרצפה וידלוף לי מהמרווחים הקטנים בין האצבעות שלי.


ריח
בפעם הראשונה שהשתמשתי בו חשבתי שדמיינתי והבלגתי. בשימוש השני כבר לא נשאר בי שמץ של ספק. הריח הזה זהה לחלוטין לריח של אבקת כביסה!!! אז כן, אני ממש אוהבת ריח של כביסה נקייה, אבל לא! אני לא אוהבת להרגיש כאילו אני מורחת אבקת כביסה רטובה על העור שלי!! כל שימוש במוצר הזה מרתיע אותי מחדש, ולו רק בגלל הריח. 


התוצאה
למרות שבסעיפי הניתוח הקודמים לא עפתי על המוצר, אני חייבת להודות שבגזרת הסרת האיפור- אין שני לו. הוא מסיר איפור בשניות, ממיס כל רמז למוצר לא רצוי על הפנים שלנו, והכי חשוב- נשטף בקלות מהפנים בלי שאצטרך להילחם איתו כדי להסיר אותו (רק עכשיו, בדיעבד, אני מבינה שהיה לי די קשה להסיר את שמן הניקוי של קאלמיה מהפנים שלי, אפילו עם מים פושרים).


מחיר
בסביבות ה-60 ש"ח באיביי. (קישור)
אני חייבת להודות שהמחיר לא הכי זול בשביל מוצר קוריאני, אבל הוא עדיין נמצא בטווח המחירים שאני כן מוכנה להוציא על מוצר טיפוח (או איפור) איכותי ושימושי. 
שימו לב שיש 2 סוגים שונים של שמן ניקוי בקישור ששמתי (השני מיועד להבהרת פיגמנטציה).


אריזה
אין ספק שאחד הדברים (הבודדים) שכבש אותי במוצר הזה הוא אריזת הקרטון הזהובה והיוקרתית שבו הוא הגיע! המוצר עצמו מגיע במיכל גבוה ושקוף (מעולה! מאפשר לראות כמה חומר נשאר בפנים) עם משאבה (מעולה! היגייני ונוח). 


קנייה חוזרת
ממש לא! הריח כל כך מזעזע אותי שאין שום סיכוי בעולם שאני אי פעם אשקול שוב להזמין אותו. אני אמשיך להשתמש במוצר כי אני קמצנית וענייה, אבל אחרי שאסיים אותו אזמין שמן אחר להסרת איפור! 


לסיכום

יתרונות
*מסיר את האיפור כמו כלום, תוך חצי דקה של עיסוי לתוך העור ושטיפה במים חמימים, אין זכר לאיפור
*לא משאיר תחושה שומנית על העור
*מאוד קל להסרה מהפנים, במים פושרים
*אריזת קרטון יוקרתית וזהובה
*מיכל גבוה ורזה, שקוף (טוב למעקב אחר כמות החומר הנותר), ועם משאבה היגיינית
*כמות מוצרים עצומה לכל סוג עור ועם כל מיני תמציות פרחים וצמחים שונות


חסרונות
*מחיר לא זול בשביל מוצר קוריאני
*ריח נוראי ומאוד חזק של אבקת כביסה
*מרקם נוזלי שמאוד מקשה על מריחה נוחה (החומר נשפך לכל עבר, מטפטף מהסנטר ומחלחל בין האצבעות ונופל על הרצפה)


ציון: 1.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. ריח של אבקת כביסה?! בעע מה עם לשים קצת מי ורדים במוצר לריח טוב....פוסט נהדר אהובה!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תאמת, אני ממש מפחדת משילובים של דברים, אין לדעת איזו תגובה זה יגרור.. ;) ולמען האמת, כבר קצת התרגלתי לסירחון הזה. אני אסבול בשקט ואחכה שהוא ייגמר חחחח.. :)

      מחק
  2. חחחח מעניין אותי מה הם חשבו לעצמם כשהם יצרו את ניחוח הכביסה P:

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה הם חשבו "הממ, כביסה נקייה מריחה ממש טוב, אז בואו נשים את זה גם על מוצרי פנים!" חחחחחח... :P

      מחק