יום ראשון, 22 בפברואר 2015

אם יש אלוהים, הוא בטח קוריאני - ביקורת - Review

Etude House - I Need You! Yogurt Wash-off Pack

רוב ימות השנה העור שלי כל כך שומני, שהדבר האחרון שהוא צריך, רוצה, או אפילו מעז לחשוב עליו, זה מסכת לחות. אבל מה לעשות, אני ירושלמית, ובימי הקור הרציני הבודדים שיש פה מידי פעם, העור שלי מתחרפן ונכנס לפאניקה שמתבטאת בנקודות אדומות נפוחות במקומות שונים על הפרצוף שלי, יובש המלווה בקילופים באזור הלחיים והמצח שלי (ולפעמים גם האף, אבל בד"כ הוא מסתדר בעצמו), אדמומיות פרצוף כללית, תחושת עקצוץ, שריפה, ורצון עז לגרד כל חלקת עור חשופה בפנים שלי. ובכן, גם השנה זה קרה שוב בתקופה הסמוכה לסופה האחרונה. ומה עזר לי לעבור את כל זה בשלום? ניחשתן נכון! תודה לאלוהי הקוסמטיקה הקוריאנית.. *קדה קידה*


תמונות













סליחה על כל התמונות המטושטשות, משום מה המצלמה סירבה, פשוט סירבה, להתפקס! :(




רכיבים
לצערי אין רשימת רכיבים מסודרת על המוצר עצמו או אפילו ברשת, והרמז היחיד לגבי הרכיבים שכתוב על האריזה הוא ציון "הרכיבים הפעילים", שהם תות, קיווי, תפוח ומשמש. 


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מסכת עור מעסה המורכבת מיוגורט ופירות לריכוך, הזנה, וליחוח העור.
יוגורט תות- להבהרת העור.
יוגורט קיווי - ל"החייאת" העור (שיקום? לא ברור).
יוגורט תפוח - לליחוח העור.
יוגורט משמש - להסרת תאי עור מתים."


מבחר הצבעים
יש למסכה (או מסכות? בואו נקרא לזה מסכה כי זה מוצר אחד) הזאת אחות, והיא מסכה (שוב, מסכות) על בסיס דבש, בשילוב עם תמצמיות ג'ינסנג, ג'ינסנג אדום, קקטוס ואנג'ליקה (או בשמה העברי- "מלאכית"). הבנתי שהמסכה על בסיס דבש ושאר יצורים היא בעלת מרקם דביק ומאוד קשה להסרה במים או בכלל, אז העדפתי להסתפק רק במארז היוגורט. 


מרקם
מאוד קליל, ומאוד מזכיר לי מרקם של לבן או אשל, רך ומעט גושי (אבל חלק ברובו). מאוד יוגורטי, מה שכמובן הגיוני לאור הרכיב המרכזי בכל המסכות האלה.. :) על העור הוא לא מרגיש חונק או כבד כמו שהרבה מסכות לחות אחרות לרוב נוטות להרגיש על העור השמנמן שלי, מה שכמובן מאוד משמח אותי. גיליתי שהמסכה הזאת לא גורמת לי להתפרצות חצ'קונים זועמים בניגוד לרוב מסכות הלחות המערביות, שהופכות את הפרצוף שלי לשדה מוקשים.
כמו כן, בזמן ה"ישיבה" על העור, יש תחושה מאוד נעימה ומרעננת של קירור, כאילו הדליקו מאוורר על הפרצוף שלי. זה מאוד מוצא חן בעיניי, ואני בטוחה שיהיה לי מאוד כיף להשתמש במסכה הזאת גם בקיץ. 


ריח
הריח, אוי הריח! אין אלוהי ממנו. מסכת יוגורט התפוח מריחה ממש כמו עיסת תפוחים מגוררת טרייה. מסכת יוגורט התות מריחה, נשבעת, ממש כמו יופלה תות. הבחור רצה לתת לק במסכה ולא הרשיתי לו. מה שהוא לא יודע זה שאני בעצמי נתתי ליקוק במסכת יוגורט התות, ולא, היא לא טעימה כמו שהיא מריחה.. ;) מסכת יוגורט המשמש מריחה בדיוק כמו פרילי משמש! ריח מאוד נעים ועדין, לדעתי יהיה טוב גם לרגישות לריחות. מסכת יוגורט הקיווי מריחה ממש כמו קיווי אמיתי (פחות מרגישים את היוגורט). 
מיותר לציין שאני יותר ממאוהבת בריחות הנהדרים האלה, כל אחת מהמסכות מריחה נהדר וללא ספק זהו אחד הפקטורים הכי חשובים כאן לדעתי. 


תוצאה
העור שלי נראה יפה ובריא, קילופים סוררים שהיו מפוזרים על הפנים שלי נעלמו כלא היו, העור שלי לא מרגיש שהגזמתי עם הלחות או שהמסכה כבדה מדי בשבילו. למעשה, אין לי תלונות בכלל! העור שלי גם לא הרגיש מגורה (כמו שהוא הרבה פעמים מרגיש אחרי מסכות לחות מערביות).
אגב, 4 המסכות הרי אמורות לתת אפקט שונה, נכון? אז הנה מה שאני יכולה להגיד על ההבדלים- מסכת יוגורט התפוח בהחלט מלחחת ומרגיעה את העור. מסכת יוגורט התות לא הבהירה את העור שלי (או כתמי פיגמנטציה/חצ'קונים). מסכת יגורט המשמש לא נתנה אפקט נראה לעין, אבל היה לי הרושם שהיא באמת "מקצרפת" קצת את העור ונותנת יותר אפקט של ניקוי מאשר מסכת יוגורט התפוח. מסכת יוגורט הקיווי פחות מלחחת את העור ממסכת יוגורט התפוח, אבל ללא ספק יש תחושת הזנה בעור, והעור שלי נראה פחות מיובש וסובל לאחר השימוש בה. 


מחיר
מארז המסכות הזה עולה כ-20 ש"ח באיביי. (קישור)
לדעתי מדובר במחיר זול ונגיש מאוד בשביל כמות של 48 גרם סה"כ (שהיא כמות ממוצעת למסכות. בד"כ גודלן נע בין 35 ל-45 גרם).


אריזה
האריזה חמודה ומשובבת לב עד מאוד! אריזת 4 חלקים, ממש כמו היוגורטים שקונים בסופר, בגווני פסטל יפהפיים, ואילוסטרציות פירות בצבעי מים. אריזה מקסימה ומאוד מקורית. 
אבל! העובדה שברגע שפותחים כל סוג מסכה, אין אפשרות לסגור חזרה ובעצם לשמור על המוצר בפנים סגור, מאוד מאוד מבאסת אותי. אז יש לי המון מיכלים קטנטנים מפוזרים בבית כי אני אוגרת דברים כאלה כמו הומלסית מן המניין, אז מה? יש הרבה בנות אחרות שלא שומרות אריזות קטנות מדברים אחרים, וברגע שיפתחו את המוצר יתבאסו לגלות שהמוצר יישאר פתוח לנצח. רע מאוד! עיצוב יפה, תכנון לוקה. 


קנייה חוזרת
אין סיבה שלא, אז למה לא? :) אני מאוד מרוצה מהתחושה שהמסכה הזאת נותנת לעור שלי בזמן שהיא יושבת עליו, ואחרי שאני שוטפת אותה מהפנים עם קצת מים פושרים, העור שלי נראה יפה, חי ובריא. אולי אפילו קורן.. ;) המחיר מתאים בול לכיס שלי, והאריזה החמודה אמנם לא נוחה, אבל יש לי מספיק מיכלים קטנים וריקים בשביל להסתדר. 


לסיכום

יתרונות
*מרקם קליל על העור, לא כבד או חונק בכלל (בשונה מרוב מסכות הלחות המערביות)
*תחושת קירור כשמסכה יושבת על העור (יהיה טוב גם לקיץ)
*העלים קילופים וגירויים שהיו על העור שלי כתוצאה מהקור הירושלמי
*השאיר את העור מלוחח, יפה ובריא למראה
*ריחות נהדרים  שזהים לפרי של כל סוג מסכה
*אריזה יפהפיה שמאוד מזכירה מארז יוגורטים מהסופר
*מחיר מאוד זול ונגיש


חסרונות
*אריזה לא הכי נוחה, מאלצת מציאת מקומות אחסון חלופיים לאחר פתיחה של כל אחת מהמסכות


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. איזה מוצר מעולה זה! יש לי גרסה דומה לזה של חברה אחרת והיא אכן נהדרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון ששלך ממימיבוקס??? :) ראיתי במלא קבוצות שדיברו על המסכות האלה, אבל מחברה קוריאנית אחרת. בכל מקרה, הבנתי שלאטוד האוס יש מגוון יותר מעניין של ריחות במסכת היוגורט הזאת! :)

      מחק