יום שלישי, 3 בפברואר 2015

כמה טוב שבאת! - ביקורת - Review

Elizabeth Arden - Visible Difference
Skin Balancing Night Cream

עוד מוצר בגודל מיוחד מחברתי האהובה שפעם עבדה בסופר-פארם! יאי! :) גם הפעם מדובר במוצר של אליזבת ארדן. ולמה בחרתי לפתוח דווקא אותו כשנגמרו לי כל שאר הקרמים הפתוחים? כי העור שלי יבש וצמא לשם שינוי. מי היה מאמין? 





תמונות של הפריט


איך הגעת למצב של זווית כזאת? :)



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"פועל בזמן שאת ישנה להענקת לחות מאוזנת לעור קורן ובריא".


רכיבים


מבחר
או-הו! כשעשיתי חיפוש זריז על הסדרה הזאת לא ציפיתי לכזאת כמות עצומה של תוצאות!! אז ככה. בסדרה קיימים סרום, פריימר, קרם קומפלקס (סוג של הכל באחד), ג'ל עיניים מאיר, קרם עיניים, ביביקרם, מסכת לילה, מסכת קילוף, קרם גוף, קרם לחות עדין עם מקדם הגנה SPF15, קרם לחות עדין לעור יבש, קרם לחות עדין ללילה לעור יבש, תחליב פנים עם מקדם הגנה SPF15, תחליב פנים, תחליב פנים נטול שומן לעור שומני, קצף לניקוי פנים, טונר, קלנסר שמסיר תאי עור מתים, קרף ניקוי פנים נטול שומן לעור שומני, טונר נטול שומן לעור שומני, וכמובן המוצר שאני מדברת עליו בסקירה זו. 


מרקם
בתוך המיכל הוא מרגיש כמו חמאה מוצקה ביותר, אבל תחת מגע אצבעות הוא מתחמם חיש מהר ונאסף בקלות לתוך היד. על עור הפנים הוא נמס ממש כמו חמאה מחוממת למהדרין, ונמרח בקלילות ועדינות. למרות שהמרקם שלו מאוד טיפוסי לחמאה אמיתית, הוא לא מרגיש כבד או חונק על העור. הלחות מורגשת היטב, אבל אין שום תחושת כבדות. הפנים נראות מבריקות מאוד לאחר המריחה שלו, אבל בבוקר אין שמץ לברק.


ריח
הריח הזה מאוד מזכיר לי תמצית ורדים שהייתה לי פעם. מדובר בריח שהוא לא בדיוק ריח ורדים, אלא סוג של ריכוז מאוד חזק של ריח ורדים, ככה שהוא מריח מאוד צמחי ופחות פרחוני. מאוד נעים! לדעתי הריח לא יותר מדי חזק וזה טוב כמובן. :)


התוצאה
העור מלוחח, בריא, לא מגורה או נרתע מהקרם. אני חושבת שזה אחד הקרמים הטובים ביותר שיצא לי להשתמש בהם החורף, שכן כמה נקודות אדומות סוררות שהיו על לחיי בגלל הקור הירושלמי, נעלמו לאחר יומיים של שימוש בקרם הזה. כמו כן, תחושת העקצוץ על הלחיים (גם כן בגלל הקור הירושלמי) נעלמה כלא הייתה! :)


מחיר
באתר המקורי של אליזבת ארדן (חו"ל), ראיתי שהמחיר למיכל של כ-50 גר' הינו כ-170 שקלים. אני מודה שזה לא מעט כסף, ומדובר בכמות לא מאוד גדולה של המוצר, אבל לדעתי זה מוצר ששווה להשקיע בו ולהשתמש בו כשבאמת צריכים וכשהעור ממש סובל ומתחנן לרחמים. 
שורה תחתונה- המחיר לא זול, אבל הוא סביר בשביל מוצר של אליזבת ארדן (שלרוב דוגלת במחירים שערורייתיים), ובמיוחד כשמדובר במוצר מעולה. 


אריזה
ג'ארה פתוחה. על הפנים! ממש מגרש שעשועים מלא בכיף חיים לחיידקים. ;)


קנייה חוזרת
אני חושבת שכן, יום אחד, אולי. לא עכשיו ברגע זה, כי אין כסף. אבל יום אחד כן. 


לסיכום

יתרונות
*מבחר עצום של מוצרים בסדרה, לכל סוג עור וגיל
*מרקם מאוד נעים על העור- לא כבד או חונק. מרגיש מאוד קליל
*מלחח את העור בצורה פנומנלית בלי להפוך אותם לשומניים בבוקר
*ריח מאוד נעים של תמצית ורדים מרוכזת, בלי להיות חזק מדי
*מחיר לא זול, אבל סביר בשביל מוצר איכותי מחברה יוקרתית


חסרונות
*מיכל פתוח ולא היגייני 


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. אליזבת ארדן פשוט משובחת ולכן אני מאמינה שדווקא 170 ש"ח זה ממש לא הרבה עבורה! שווה השקעה ללא ספק
    !

    השבמחק
  2. אומנם המחיר גבוה ממחירי דראגסטור... אבל ביחס לקרמים של חברות קוסמטיות מקצועיות, למשל הולילנד ושות', זה מחיר דיי ממוצע.
    יש מעט מוצרים שאני מוכנה להשקיע בהם, וקרם פנים טוב הוא לגמרי אחד מהם

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לחלוטין! גם אני חושבת שכשזה מגיע לטיפוח פנים באמת איכותי, אפשר להשקיע קצת יותר.. :)

      מחק