יום חמישי, 12 במרץ 2015

מי לא אוהבת יוגורט? - ביקורת - Review

A'pieu - Real Recipe Mask Blueberry Yogurt

את המסכה הזאת הזמנתי במהלך החורף, כאשר חיפשתי מסכה מלחחת, עם עדיפות למסכות על בסיס יוגורט, ושתריח כמו פירות מתוקים ויפים. בדרכי נקרתה המסכה המתוקה הזאת, ובגלל שהיה לי הרושם שחברת A'pieu היא חברה רצינית ואמינה (למי שלא יודעת, A'pieu היא חברה בת של Missha, עם דגש על מחירים נגישים יותר), החלטתי שאין לי מה להפסיד ובחרתי בה מבין עשרות המסכות האחרות בשוק הקוריאני. 


תמונות






רכיבים
לא מצאתי רשימת מרכיבים מלאה ומסודרת, אבל הכי קרוב שמצאתי לכך הוא זה:
Blueberry extract, yogurt extract, super berry complex (Blackberry, strawberry, blueberry, bilberry, raspberry, Lycinum chineuse, assai, macchie, Rubus coreanus fruit, black mulberry)


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"הופך את עורך לזוהר ומלוחח. דאגה לעור הופכת אותו למלוחח".
אני לא מבינה את פשר האנגלית העילגת והחזרה על מילים, אבל לכו תבינו קוריאנים.. ;)


מבחר הצבעים
ישנן 6 מסכות בסדרה, כאשר 3 מהן נועדו לשטיפה אחרי 10 דקות על העור (כמו האחת שאני הזמנתי), וה-3 הנותרות נועדו לשבת על העור לילה שלם (קוראים להן מסכות לילה) וצריך לשטוף אותן בבוקר. 
מסכות ה-10 דקות הן: מסכת חמר, מסכת יוגורט אוכמניות, ומסכת ג'ינסנג אדום.
מסכות הלילה הן: מסכת תפוח אדמה, מסכת מלפפון, מסכת עץ התה. 


מרקם
המרקם כל כך כבד ושומני, שלרגע לא הייתי בטוחה שהזמנתי מוצר קוריאני. מדובר במרקם מאוד מאוד דומה למסכת הלחות של אהבה, כלומר חמאתי, מאוד מלחח, "יושב" על העור וחונק אותו. בימי החורף הקרים יותר מדובר במסכה מעולה, אבל היא ממש לא תתאים לי בקיץ או בכל יום שהמעלות בו הן יותר מ-5. גם ככה יש לי עור שומני. תודה אבל לא תודה. 
למרות המרקם הכבד והחונק, מדובר במסכה שמשקמת את העור במהירות מרשימה מאוד, ומחזירה גם את העור הכי פצוע ומגורה למצב רענן ומלוחח. כלומר, מעולה למי שיש לה עור רגיש ומסכן, במיוחד בימי החורף. 
כמו כן, ישנם מעט גרגירים סופר-רכים בתוך המסכה הזאת, שמאוד מזכירים גרגירי אוכמניות. יכול מאוד להיות שהגרגירים האלה באמת נלקחו מאוכמניות אמיתיות. הגרגירים הנהדרים האלה מאוד מעטים במסכה, אבל הם בהחלט עוזרים בגזרת הענקת המראה הבריא יותר לעור. המסכה מלחחת, הגרגירים מעיפים מהעור חלקיקים יבשים ומתים שלו. 
אגב, הדחיסות של המוצר מאוד מזכירה לי קוטג'. בתמונות גם רואים שהמרקם גושי וכדורי. 


ריח
ריח נחמד, אבל לא ממש מזכיר אוכמניות. או יוגורט. למען האמת, אני לא בדיוק בטוחה למה הוא דומה. הוא נעים, מעט חמצמץ, מעט מתקתק, ויש תחושה סינטתית די כבדה. הייתי אומרת שהוא מוזר. לא טוב, לא רע, אבל גם לא מדהים. לא הייתי רוצה בושם בריח הזה. 


תוצאה
ברצינות, מדובר במסכה נהדרת. למרות שהמרקם לא ממש מצא חן בעיניי (כלומר, זה שהוא כבד ושומני, לא הגרגירים, הגרגירים נפלאים), אני חייבת להודות שהעור שלי נראה פשוט פנטסטי אחרי המסכה הזאת. השילוב של הלחות האינטנסיבית (לפעמים יותר מדי) והגרגירים שעזרו לנקות את העור, הפך את העור שלי לקורן, בריא, נקי מקילופים ופצעים מיובשים, מלוחח, מועשר, והכי חשוב- יפה. :) 
אף על פי כן, אני די בטוחה שאם אשתמש במסכה הזאת בקיץ (אני מקווה שאסיים את המסכה עד אז כי אני ממש לא רוצה שהחששות שלי יקומו לתחייה), אני אתחצ'קן כל כולי בגלל המרקם השומני והכבד. 


מחיר
כ-23 שקלים באיביי. (קישור)
אין פה התלבטות בכלל! מדובר במחיר מצחיק על גבול המגוחך מרוב שהוא זול. 


אריזה
אני רגילה לכך שהקוריאנים בד"כ מצרפים "כפית" (או כלי קטן אחר כלשהו) בשביל הוצאת חומר היגיינית, ולכן הופתעתי מאוד כשבמסכה הזאת לא קיבלתי כלום. הדבר הכי קרוב להיגיינה שקיבלתי כאן הוא מעין מכסה פלסטיק שמפריד בין החומר עצמו למכסה המתברג החיצוני ביותר. 
לא היגייני ולא נוח! למזלי אני שומרת כפיות ממוצרים אחרים קוריאניים, ולכן במקרה הזה כן יש לי כפית. אבל מה עם שאר בני האנוש על כדור הארץ? :(


קנייה חוזרת
אני נוטה להגיד שכן, אבל המרקם הכבד קצת מרתיע אותי. אני חושבת שיש 50% שאני אזמין אותה שוב, אבל אם זה יקרה אז רק לקראת החורף הירושלמי הבא, ממש לא במהלך הקיץ. אני יודעת בוודאות שאם אשתמש במסכה הזאת בקיץ אז אני אתחצ'קן כולי. 


לסיכום

יתרונות
*מרקם מעולה לעור יבש
*מלחח ומשקם את העור באופן כמעט מיידי
*מכיל ריכוז מאוד נמוך של גרגירים סופר-רכים, שמורידים בקלילות וללא מאמץ חלקיקי עור מיובשים מהפנים
*מחיר מעולה
*מבחר מרשים למדיי של מסכות, לכל סוג עור ומטרה


חסרונות
*ריח מוזר, סינטתי, ולא מוגדר- ממש לא דומה ליוגורט או לאוכמניות
*מרקם יותר מדי כבד ושומני לעור השומני שלי- עלול לגרום להתפרצות חצ'קונים בעונה יותר חמימה
*מגיע ללא כפית להוצאת חומר, כלומר לא היגייני


ציון: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. הצבע שלו מוזר לי...כאילו משהו בצבע אומר לי - עזבי. פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא הצבע לא כזה מפחיד אותי, כבר נתקלתי במסכות אחרות קוריאניות בעלות צבעים לא קונבנציונאליים ;)
      תודה יקירתי! 3>

      מחק