יום ראשון, 15 במרץ 2015

קצף יוקרתי - ביקורת - Review

L'occitane - Immortelle Precious Cleansing Foam

את המוצר הזה קיבלתי בשקית ההפתעות שלי מל'אוקסיטן, שבה קיבלתי כמה דברים אקראיים ושונים להתנסות בהם לראשונה. מדובר בגימיק נהדר, בעיקר כי לא בכל יום יוצא לנו להתנסות במוצרים שלא היינו מנסים בהזדמנות אחרת (ככה בעצם מכירים מוצרים חדשים), וגם כי, ובכן, הפתעות סודיות זה תמיד כיף! :)


תמונות


רכיבים


ההבטחה
"נוזל ההופך למוס/קצף עם השימוש. מועשר במי פריחת אימורטל אורגני ובתמציות קליפת הדרים. מנקה את העור באופן מושלם ומסייע להענקת מראה זוהר ואחיד לעור. מתאים לכל סוגי העור".


מבחר
בסדרה יש מגוון עצום של מוצרים שונים, ביניהם שמנים, קרמים, מוצרי עיניים, תחליבים, סרומים, קצפים, מוצרים להסרת איפור, תמציות, מוצרים מבהירים, מי פנים, מסכות. למעשה, הרבה יותר קל לקפוץ לאתר שלהם ולהציץ בדיוק מה יש שם.. :)


מרקם
לאחר שימוש בקצף הבירה הצ'כי שהבאתי איתי מפראג, התרגלתי לקצף דליל ונוזלי מעט, ולכן הקצף הזה הפתיע אותי. הוא סמיך על גבול הקצפת! והו כמה שזה נעים על העור. קליל, כמעט מרפרף.


ריח
ריח מעלף שאין כמותו! מאוד פרחוני אבל מעודן, לא חזק או "משתלט" בשום אופן. למען האמת, אם זה היה בושם, הייתי קונה אותו. הוא מאוד נשי ו"בשל", ולא מתוק מדי. 


תוצאה
 לאחר השטיפה העור לא מרגיש מיובש בכלל, אלא דווקא מלוחח קלות. כמו כן, ללא ספק שמתי לב לאפקט הבהרה קליל.
כשהתחלתי להשתמש בקצף הניקוי הזה הייתי חולה. אבל ממש חולה. עם חום, פרצוף חיוור ובעל תת-גוון של גופה, עור כל כך מיובש שכל נגיעה בו גרמה להתפוררות של לחי שלמה, הופעה מיידית של 5 ציסטות מגובשות באזור אחד על הסנטר, חורי פנים נפוחים ואטומים לחלוטין, ונחיריים ושפתיים סדוקים ומדממים. כבר בשימוש הראשון שמתי לב שהלחי שלי כבר לא מתפוררת, העור מסביב לציסטות (שניסיתי, ללא הצלחה כמובן, לפוצץ בכוח שכרוך בהרבה מאוד סבל) כבר לא התקלף וכאב, והפנים שלי קיבלו בחזרה, לפחות באופן חלקי, גוון על גבול האנושי והחי. שימוש של כמה ימים העלים לחלוטין כל זכר ליובש, קילופים, דימומים וסדקים מכאיבים שקישטו את פניי. כמו כן, הובהרו בהצלחה כמה כתמים שנוצרו בעקבות חצ'קונים מהעבר! 
אגב, אני לא בטוחה שזה נכלל בהבטחות של ל'אוקסיטן לגבי המוצר הזה, אבל כשכבר הייתי בריאה, קצף הניקוי הזה עזר לי להתמודד עם האדמומיות שתמיד נחה על פניי. הלחיים שלי היו הרבה פחות אדומות מבד"כ במהלך השימוש בקצף הזה. :)
ללא ספק מדובר במוצר מעולה!


מחיר
מחירו של קצף ניקוי שכזה, שתכולתו המלאה היא 150 מ"ל, הינו 151 שקלים באתר של ל'אוקסיטן ישראל. כמו כן, ניתן לרכוש אריזת מילוי אקולוגית (כלומר, שקית עם הנוזל בפנים, בלי אריזת הפלסטיק) שמכילה 300 מ"ל, ב-183 שקלים
ללא ספק מדובר במחיר מאוד גבוה בשני המקרים, ואני די בטוחה שעם קצת מאמץ אפשר למצוא (בעיקר בשוק הקוריאני החביב עליי עד מאוד) תחליף מוצלח ויותר נגיש כלכלית. 


אריזה
מיכל פלסטיק שקוף (מעולה! אפשר לראות כמה חומר נשאר בפנים), עם משאבה (עוד יותר מעולה! היגייני ונוח). המשאבה ניחנה בעיצוב מאוד נוח ללחיצה, לא כמו משאבות ספריי של דאודורנט אסלות. כמו כן, העיצוב מאוד אלגנטי ומחושב, עד כמה שאפשר, בהתחשב בכך שמדובר בסה"כ במשאבה של קצף פנים.. ;) 


קנייה חוזרת
לאחר שימוש בעשרות מוצרי ניקוי פנים שונים ומשונים, במרקמים שונים ומחברות שונות (וכמובן במחירים שונים, החל מיקר מאוד ועד זול), מדובר בקצף פנים שללא ספק עשה שינוי בחיי ואשמח מאוד אם דרכינו יצטלבו שוב ואוכל לרכוש אותו ביום אחד בהיר. על כל פנים, אשמור את המיכל הקטנטן והחמוד שיש לי, רק כי אני חושבת שאם אי פעם אקנה את הקצף הזה, אעדיף לרכוש את האריזה האקולוגית, גם כי זול יותר וגם כי צריך לדאוג לסביבה, אתן יודעות.. :)


לסיכום

יתרונות
*אריזה נוחה והיגיינית - שקופה ובעלת משאבה
*לא מייבש את העור לאחר השטיפה
*אפילו מלחח
*מעלים כתמי חצ'קונים מפוצצים מהעבר
*מפחית אדמומיות (למרות שזה לא נכלל בהבטחות של המוצר הזה)
*ריח מעולה
*מבחר עצום של מוצרים בסדרה


חסרונות
*לא זול


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


12 תגובות :

  1. אלוהי הלאוקיסטן שלח לי מלא לאוקסיטןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוכנה למכור את נשמתי לשטן כדי להשתמש במוצרים שלהם לנצח! :)

      מחק
  2. מסכימה עם קרן...שישלחו גם לי! חבל שהחיסרון קצת עולה על היתרון, יותר מידי יקר למיני כיס שלי. סקירה נהדרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לגמרי! 3> יותר מדי יקר.. בכל מקרה אני אהיה אופטימית ואחכה למבצע, ואשמור את האריזה :)

      מחק
  3. אשמח שתמצאי מוצר קוריאני זהה..
    לאקוסטין אולי מדהימים כמו שאת כותבת כאן אבל הם ממש לא מתאימים לכל כיס :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אשתדל מאוד.. :) אני בדיוק בתהליכי בחירה לקצף ניקוי קוריאני בשביל סבתא שלי, אם היא תהיה מרוצה אדווח. :)

      מחק
  4. מוכרחה להודות שאני לא שותפה להתלהבות. פעם השתמשתי אך ורק במוצרים שלהם ( כולל טיפולים בספא שלהם), ולאורך זמן זה עשה לי נזק. העור שלי נהיה ממש שומני ומלא נקבוביות. אני כן מתה על קרמי הגוף שלהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברצינות??????? :O אני בשוק! את קרמי הגוף שלהם עוד לא יצא לי לנסות, אבל אני הכי הכי הכי אוהבת בעולם את הבשמים שלהם! :)

      מחק
  5. היי,
    הסבון נמכר כרגע בסטרוברי ב-109 ש"ח :)

    השבמחק
  6. בגללך הלכתי לקנות אותו היום😜

    השבמחק