יום חמישי, 9 באפריל 2015

עפרונות צבעוניים - ביקורת - Review

Essence - Longlasting Eye Pencil

אני אוהבת אייליינרים בתאוריה, אבל בפועל, נורא קשה לי להצליח למרוח אותם ישר ויפה כמו חברות שלי, ובמיוחד קשה לי לעשות אייליינר מחודד בקצה ("עיני חתול"). או שאני עקומה, או שאני לא רואה טוב. ואולי אפילו שניהם. על כל פנים, כשאני כן רוצה למרוח אליינר, המוצר היחיד שמאפשר לי למרוח אותו באופן ישר ולא עקום יחסית, הוא עפרון. לא מכחול. לא מברשת. לא ג'ל. לא כלום. רק עיפרון! 
אבל לצערי רוב החברות לא יודעות לייצר עפרונות עיניים ראויים למריחה על העור הרגיש של העפעפיים, וכמעט פעם אחר פעם אני מתאכזבת מחדש. לכן לא היו לי ציפיות גבוהות מהעפרונות הסופר זולים האלה, של החברה הסופר-דראגסטור הזאת. :)


תמונות




רכיבים


ההבטחה
"רך ונוח לשימוש. ללא חידוד - עמיד במיוחד".


מבחר
בתור אחת שממש, אבל ממש, אוהבת צבעים עזים ובולטים, קצת התאכזבתי. המגוון הקיים הוא בדיוק מה שנמצא בתמונה "הרשמית" של אסנס בתחילת הסקירה. זהו. זה מה יש. הייתי יותר משמחה לקנות ירוק "רעל", צהוב, כתום, סגולים וכחולים מכל הסוגים, ולצערי זה לא ממש אפשרי.. :(
שני הצבעים שאני בחרתי הם סגול-חום (18 Berry Merry), וכחול-כהה (09 Cool Down).


מרקם
למען האמת, ממש לא ציפיתי למרקם רך מאוד, בהתחשב במחיר העיפרון. אף על פי כן, המרקם רך כמו חמאה, נמס על העור, ונמרח בכזאת עדינות שלא צריך אפילו להתאמץ בשביל לקבל אייליינר יפה ומדויק! :) אני מופתעת לטובה, ממש!


ריח
כלום כלומי ביותר! מעולה לרגישות. 


תוצאה
אני אגיד שוב שלא היו לי ציפיות גבוהות מהעפרונות האלו, רק בשביל להגיד לכם שוב שהופתעתי מאוד כשהתברר לי שהם אכן עמידים להפליא! :) איך זה בא לידי ביטוי? ובכן, כידוע לכל, יש לי עור פנים שומני מאוד. מאוד. וכן, זה כולל גם את העפעפיים. בגלל זה כמעט כל עפרון עיניים נמרח ממש מהר מהפנים שלי, ואפילו כאלה האמורים להיות עמידים (אהמ, בורז'ואה. אני אוהבת אותם אבל הם פשוט לא עמידים כמו שהם מתיימרים להיות!). והעיפרון הזה! הוא פשוט לא זז! כל היום!! :O אני בהחלט מופתעת לטובה ועכשיו יודעת אילו עפרונות עיניים אקנה עד סוף חיי! אוי, נהדר. זוהי בשורה מאוד משמחת לכל בעלות העפעפיים השומניות בעולם! :)
ורגע, רגע, קבלו קטע! לא רק שהם עמידים כל היום על העפעפיים בלי להימרח מהזיעה הם גם בכלל לא קשים להסרה!!! :) לא צריך להילחם איתם בסוף היום עם מסיר איפור דואו-פאזי! תמיסת המיסלר של גרנייה עושה עבודה מעולה לבדה, ואחרי הספגה של 10 שניות על העפעף, העיפרון יורד לגמרי בלי בעיות! העיניים הרגישות שלי מודות לי על העסקה המשתלמת הזאת!


מחיר
9 שקלים. מחיר כל כך נמוך בשביל מוצר כל כך איכותי! אפילו קצת קשה לי להאמין שזה אמיתי! :O 


אריזה
עיפרון מכני ("מסתובב", ללא חידוד) פשוט, כשכל המיכל צבוע בגוון של העיפרון עצמו. נוח, פרקטי, ואני אישית מעדיפה עפרונות מכניים על פני מתחדדים. 


קנייה חוזרת
כן!! מדובר בעפרונות העיניים הכי איכותיים שאי פעם השתמשתי בהם (לצד עפרונות העיניים של בורז'ואה ובנפיט), רק במחיר הרבהההההההה יותר נוח לאדם הממוצע. חבל רק שמגוון הצבעים לא מספק את הצרכים שלי (אני אוהבת צבעים!). oh well, נחכה לקולקציות הבאות! :)


תמונות להמחשה
הגוון 18 Berry Merry

הגוון 09 Cool Down


לסיכום

יתרונות
*מחיר ממש זול
*מרקם רך כמו חמאה
*לא מתחדדים (בשבילי זה יתרון, אולי לאחרות לא)
*אכן עמידים! אפילו על עפעפיים שומניים (שומניות?)
*בכלל לא קשים להסרה
*מריח כמו כלום (טוב לרגישות)


חסרונות
*אין מספיק צבעים "צבעוניים" לטעמי במגוון

ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. איפה מצאת סטנד שלא רוקן לגמרי?
    הצבע החום סגול מהמם עליך, ונכנס לוויש ליסט שלי בפעם הבאה שאגיע לסטנד (בתקווה שהוא לא יהיה ריק כמו עכשיו)

    השבמחק
    תשובות
    1. בירושלים, ממש במרכז העיר! :) זה סניף די שומם באופן כללי אז אני לא מופתעת חחחח.. ;)
      תודה יקירתי! :)

      מחק
  2. הם בטוח נכנסים לרשימת הקניות הבאה שלי!! פוסט נהדר בובה!! :)

    השבמחק
  3. כן!! כל כך מעולים, מסכימה

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שתתלהבי!!! ;) במיוחד מהגוון הסגלגל, שכידוע את חובבת שלו לא פחות ממני.. :) ניסית עוד צבעים בסדרה? קנית עוד גוונים בכלל? :) אמא שלי ביקשה שאקנה לה סגלגל גם, למרות שהיא כמעט לא מתאפרת ובאופן כללי לא מתלהבת מאיפור וטיפוח, יוקרתיים או זולים כאחד. זה רק מוכיח עד כמה הוא נהדר ;)

      מחק