יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

השלל שלי מצ'כיה!

Czech Republic Haul

שלום לכולן! :) התגעגעתן? ;)

חזרתי מצ'כיה, ובמילה אחת אסכם ואומר שהיה פשוט מדהים. אני מניחה שלא תרצו לדעת את סדר היום שלי שם ומה בדיוק עשיתי ולאן הלכתי, אבל אני בטוחה שהשלל שלי בהחלט מסקרן אתכן.. ;)

המחירים כמובן, כיאה לכל מדינה שהיא לא ישראל, נמוכים ומפתים מאוד. 

ספציפית בעיירה שהתגוררתי בה במהלך החופשה שלי היו רק רשתות דראגסטור, ולכן חלק מהמוצרים כאן נרכשו במקומות אחרים, כמו למשל בפראג (כשיום אחד עשינו לשם גיחה קצרה) או בגרמניה (שנמצאת חצי שעה נסיעה מעיירת הנופש שלנו).

אם אתן מכירות אותי מספיק טוב, אתן בטח כבר יודעות שקניתי יותר מוצרי טיפוח ואמבט ממוצרי איפור למיניהם, ואתן צודקות! בעוד שקניתי עשרות מוצרי טיפוח ואמבט, את מוצרי האיפור אפשר לספור על יד אחת!  


בואו נתחיל ממוצרי האמבט שאני כל כך אוהבת. 

בתמונה הבאה אנחנו רואות מלחי אמבט (אני לא צריכה להסביר לכן מה עושים איתם, נכון? ;)). 


המלח שנמצא למעלה מימין הוא המלח יוצא הדופן היחיד בחבורה, כי הוא אבקתי לחלוטין. מדובר בתערובת מלחים ומינרלים שמתמוססים לחלוטין במים והופכים אותם לעכורים ומעט סמיכים יותר. מה הקטע, אתן שואלות? ובכן, המקור של האבקה הזאת הוא בעיירת נופש אחרת, "עיירה-אחות" אם תרצו, שהקונספט שלה זהה לעיירה שבה התגוררתי אני- עיירות למטרות הבראה באמצעות מקורות מים טבעיים שנובעים מהאדמה דרך ברזים ומזרקות יפהפיות, כשכל מקור מכיל כמות שונה של מינרלים ומלחים במים שלה ומיועד לטיפול בבעיה ספציפית בגוף (למשל כבד שומני, או סוכרים בדם, או כולסטרול גבוה), ואפשר לשתות אותם בכוסות שנמכרים לצד כל מקור שכזה. ובכן, מצאו דרך לבודד את המינרלים והמלחים מהמים, ולמכור אותם בנפרד לשימוש ביתי באמבטיה (אבל לא לשתייה, כי האבקה מאוד מרוכזת). הריח מאוד מסריח ומזכיר את אמבטיות הגופרית בים המלח, אבל האפקט הטיפולי לגמרי שווה את זה! ;)


המלח השני למעלה הוא על בסיס בירה, וזה לא מפתיע, שכן הצ'כים ידועים כחובבי בירה לא קטנים, ויש להם עיירות נופש שלמות שמעניקות שירותי ספא ויופי על בסיס בירות מקומיות! :) 


הימני למעלה הוא מלח על בסיס קפה, והסיבה היחידה שקניתי אותו היא בגלל הריח. אני רק מדמיינת את עצמי טובלת בכוס (או אמבט ;)) קפה ענקית, מהבילה וריחנית, ואני נתקפת צמרמורות עונג גסטרונומיות. עוד חובבות ריח קפה כמוני בקהל? :)


השלושה למטה, כפי שניחשתן בטח, שייכים לחברה אחת שנמכרת בבלעדיות ברשת הדראגסטור האירופאית DM. אני לא יודעת אם הם כאלה מיוחדים כמו המלחים בשורה מעליהם, אבל הם קטנים, חמודים, עם תיאורי ריח מפתים במיוחד, וזולים. אז בעצם- למה לא? :) 


התמונה הבאה ממחישה את רמת הטירוף שלי בכל הנוגע לסבוני הגוף הנוזליים של חברת דרמקול, שכבר כתבתי עליה לפני כשנה וחצי בפוסט השלל שלי מפראג (אליה טסתי להתחתן אז ;)).




השניים מימין הם בעלי אותו ריח השוקולד והתפוז (המשגע, שהתאהבתי בו עוד בשנה שעברה) אבל הם בעצם מוצרים קצת שונים, כשהראשון הוא קרם-פילינג-רחצה לגוף והשני הוא ג'ל רחצה. אחריהם מגיעים בריצה ג'לי רחצה (חרוז-תפוז! :)) נוספים בריחות הבאים: קפה עשיר ועמוק (שעושה לי נעים בנחיריים כשאני מסניפה אותו מהשפופרת), דובדבנים (מתקתק, עסיסי וחצוף), מנגו (הכי דומה למנגו טבעי שאי פעם הסנפתי בתוך שפופרת), "סורבה קלמנטינות" (שמזכיר את טופי התפוז של פעם, ריח הילדות שלי), ואחרון חביב הוא "חלום קריבי" (שמריח כמו סורבה קוקוס-מנגו טרופי משגע).


ועכשיו לסדרת מוצרים שנרכשו ברשת קצת שנויה במחלוקת, ולא ידעתי אם באמת ארכוש ממנה במהלך הטיול. מדובר במוצרים של חברת "לאש", שידועה לשמצה בגלל היחס המכפיר שלה כלפי ישראל בשנים האחרונות ובמלחמות האחרונות (לא שנאת יהודים, חלאס לצעוק אנטישמיות, ספציפית אי הסכמה עם מדיניות ישראל בנוגע לפלסטינים).

למשל, במלחמה האחרונה לאש הצטרפו פומבית לעצומה שקראה להחרמת כל המוצרים המיוצרים ו/או המיובאים מישראל, ואפילו תרמו חלק מההכנסות שלהם לשיקום רצועת עזה (כשכמובן כולנו יודעים בדיוק לאן הכספים האלה מגיעים בפועל, וזה ממש לא הולך לתרופות וטיפול בתושבים המסכנים).
לפני שטסתי עשיתי קצת מחקר על לאש. בכל זאת, ההנהלה משתנה, נהלים מתחלפים, וההצהרות של היום בן רגע הופכות להתנצלות של מחר. 
מסתבר שלאש הסירו את נוכחותם מהעצומה שקוראת לחרם על ישראל, ולא רק זה- הם גם רוכשים מישראל (לא פלסטין, ישראל!) את כל שמן הזית שהם משתמשים בו במוצרים שלהם ומציינים זאת בגאווה בכל הזדמנות שיש להם בתקופה האחרונה. 
אני לא יודעת מה קרה שם, אני לא יודעת מה הכה בהם, אני רק יודעת שהמוצרים שלהם מעולים, וכל עוד הם לא מחרימים ומגנים את ישראל כרגע- אין לי בעיה לרכוש מהם. מה שהיה בעבר- נשאר בעבר. 

המוצר הראשון הוא סבון גוף, כמובן. :)




מדובר באחד הריחות הפופולאריים שלהם- ריח דבש (Honey I washed The Kids). אני חובבת דבש מוצהרת ולכן זה הסבון היחיד שבחרתי לעצמי. 


המוצרים הבאים בתמונה הם "פצצות אמבטיה", הדבר הזה שזורקים לאמבט מלא במים חמים, שמתפורר ברעשי תסיסה קולניים במגע עם המים והופך לקצף ונצנצים ריחניים במיוחד. בקיצור- חוייה למפונקות הספא הביתי! :) 




הראשון למעלה מימין הוא Butterball (וניל-חמאתי), השני Dorothy (שמריח מאוד צמחי ויערי, אבל בתיאור שלו רשום תפוז וילאנג-ילאנג), השלישי Creamy Candy (ריח סוכרייתי ומתוק מאוד, כמו קאפקייק וסוכריות גומי. בתיאור שלו רשום וניל ושיערות סבתא).

הראשון למטה מימין הוא Blackberry (וכשמו כן הוא, מריח בדיוק כמו אוכמניות), השני Yuzu and Cocoa (שמריח בדיוק כמו שהוא אמור להריח- ריח תפוזי שוקולדי עשיר ומגרה), והשלישי הוא בעצם מתנה שקיבלתי בחינם לגמרי בגלל הרכישה הגדולה שלי! :) מדובר ב-Big Blue (מאוד מנטי ומרגיע, מעולה לימים חמים ומסריחים במיוחד, והשוס הגדול- הוא הופך את המים לכחולים לגמרי ומפזר אצות בכל רחבי האמבטיה).

המוצרים הבאים הם מה שלאש קוראים לו "Massage Bar", שזה בעצם גוש מוצק שמתחמם במגע עם העור ונמרח עליו בתור סוג של נוזל-קרמי סמיך ושומני במיוחד (מה שנוח מאוד למסאז'ים, ובגלל זה הם קוראים להם ככה). 




הראשון למעלה (Soft Coeur) נרכש בגלל הריח המטריף שלו. שוקולד ודבש? I'm in! מיותר לציין שהריח הסקסי הזה הופך כל מסאז' לפעילות גופנית מסוג אחר לגמרי.. ;)

הגוש הימני (Strawberry Feels Forever) מריח כמו מוס תותים עסיסי ומתוק שעושה חשק לנגוס בו! :) אני מודה שעוד לא ניסיתי אותו, אבל מסקירות אחרות שקראתי ברשת אני מבינה שיש בתוכו גרעיני תותים קטנים שלפעמים נגררים בצורה לא מאוד נעימה על העור. נבדוק את העניין. נכון לרגע זה הריח מדהים ומפיץ ענן אלוהי בתוך הארון שלי! :) 
הגוש האחרון משמאל (Wiccy Magic Muscles) מריח כמו קיא, אבל הסקירות עליו כל כך אוהדות ומשבחות שהייתי חייבת לגלות במה מדובר! הוא מטפל בשרירים תפוסים וכואבים במיוחד, מה שמתאים לי בול בתור קורבן חד"כ תמידית. 

סיימנו עם לאש (בקטגוריית מוצרי הגוף בלבד ;)), ואנחנו ממשיכים עם סבונים נוספים, הפעם של חנות פרטית, קטנה ומטריפה, שמכרה את מוצריה באחד הפסטיבלים השנתיים שהזדמן לנו להגיע אליהם בצ'כיה! :) 

כל הסבונים שלהם נעשים בעבודת יד, הם כולם על בסיס שמן זית, וכולם מכילים רכיבים טבעיים ותמציות שהם מכינים בעצמם!



הראשון מלמעלה הוא בריח יין אדום מתוק ועמוק, שמפיץ ריח נהדר בחלל חדר האמבטיה שלי.

השני בריח גרגר יער בשם cowberry (או brusnika ברוסית)- ריח מתקתק ומעץ חמצמץ, שלא דומה לשום גרגר יער אחר ואין שני לו.
השלישי והאחרון הוא בריח קינמון, חמים ונעים, כמו שאני אוהבת. :) אני מתה על ריח הקינמון ומסבה בשל כך סבל רב לבחור שלי, שממש שונא קינמון ולא רוצה אפילו לשמוע את שמו הארור בבית שלנו.. ;)

המוצרים הבאים נועדו לטיפוח כפות הרגליים, שעוד מימי ילדותי משום מה אוהבות להתקלף ולגרום לי להרבה מאוד כאבים בגזרת העור האזורי. לשמחתי הרבה, טיפול וטיפוח יומיומיים מצליחים למנוע את התופעות הלא נעימות האלה שאמא אדמה העניקה לי מכל הלב, ונכון להיום אני בעלת כפות רגליים רגועות, שמחות, מטופחות ולפעמים גם יפות (כשאני מהדרת אותן בלק עליז). 




שני המוצרים משמאל נרכשו כאחד, כשהגוש הירוק הוא בעצם מתנה בקנייה של פילינג הרגליים שלידו. הפילינג הזה הוא בריח אשכוליות, והגוש הירוק הוא בעצם מעין ספוג קשיח כמעט כמו אבן, שאמור לעזור לקלף את העור הישן מעל פני הרגליים ביעילות ובקלות. 

הפילינג משמאל מכיל שיאה (אם לסמוך על התרגום העייף שקיבלתי מהנציגה ברשת), והמרקם שלו קרמי סמיך עם גרגרים במידת גסות שמתאימה בהחלט לעור הרגליים (אם כי הייתי שמחה לקבל גרגירים עוד יותר גסים מאלה, כי הרגליים שלי ממש יצורות, כאמור). הריח די סתמי ולא מרגישים אותו (שזה מעולה לרגישות, אבל קצת משעמם אותי אישית).
שני הפילינגים האלה, אגב, שייכים לאותה חברה גרמנית, ולפי מה שהנציגה אמרה לי- מיוצרים במפעל של שול (שהיא חברה טיפולית לטיפוח כפות הרגליים, מאוד מוכרת בכל העולם), אז יש לנו פה תו איכות! :) 

ועכשיו אנחנו עוברים למחלקת הרעמות והפרווה האנושית, ושוב חוזרים ללאש! :) 




על השמפואים המוצקים של לאש שמעתי הרבה מאוד ניסים ונפלאות, והייתי חייבת לברר בעצמי אם יש אמת בדברים. 

הראשון משמאל (Jumping Juniper) מיועד לעור קרקפת שומני (שזה בדיוק מה שיש לי), מונע ברק שומני ובטווח הרחוק מבטיח להפחית את הפרשת השומניות. הוא מריח קצת כמו לוונדר, שהוא לא הריח המועדף עליי ביקום, אבל בתמורה לכאלו תוצאות אני מוכנה להתפשר. :)
השני (Jason And The Argan Oil) מריח כמו גן עדן עלי אדמות, ובכנות, זו הסיבה היחידה שקניתי אותו. לפי מה שקראתי ברשת הוא השמפו המלחח מבין כל השמפואים המוצקים שיש ללאש, מה שנשמע מבטיח מאוד בהתחשב בעובדה ששמפואים מוצקים מייבשים את האמ-אמא של השיער.
האחרון (Jungle) הוא גוש של מרכך שיער, שאמור להחזיר את השיער למצב מבריק, רך וחלק אחרי שהשמפואים המוצקים הפשיטו אותו מכל טיפת לחות שהייתה בו. הריח שלו צמחי-מתקתק מאוד נעים.

בתמונה הבאה ישנם מוצרי שיער נוספים, שנרכשו מחברות אחרות וברשתות שונות.




הראשון מימין הוא שמפו בייצור מקומי על בסיס חלב עזים ודבש, שמתהדר בהדפס "100% איכות" בקדמתו, וישר גרם לי להציץ ברשימת הרכיבים ולראות מה יש שם. שמחתי מאוד לגלות שהוא נטול SLS, פרבנים וסיליקונים, ולא יכולתי להישאר אדישה. שמפו שמריח נהדר ולא מכיל את כל הדברים שגורמים לקרקפת שלי להשתגע? יס פליז!

המוצר השני והשלישי שייכים לאותה חברה גרמנית שכמה מוצרים שלה כבר כיכבו קודם בפוסט. השני הוא בושם לשיער, שמריח כמו כל ריח "ויקטוריה'ס סיקרט" גנרי ומוכר אחר, והשלישי נקנה בטעות ואני לא ממש בטוחה מהו. הריח שלו מזכיר לי שילוב של מלון ואננס, אבל מסתבר שהוא לא בושם לשיער. אני חושבת שזה מוצר שאמורים להשפריץ על השיער לפני שעושים החלקה (עם מחליק שיער, לא עם פן) והוא שומר על השיער חלק לאורך זמן. אבל זה רק ניחוש מהתמונות מאחורה. בפועל אני משתמשת בו בתור בושם לשיער או מוצר שמקל על הסירוק שלו בימי-שיער-פחות-מוצלחים. :)

ועכשיו אנחנו עוברים למחלת הנפש שלי- מסכות פנים (שאליהם התפלק במהלך הצילומים, בטעות, פילינג לגוף!).

אני בטוחה שאין פה אפילו קוראת אחת בקהל, שלא שמעה על המוצרים של פרימן! ;) מסכות הפנים והפילינגים לפנים שלהם מרימים הדים גדולים ברשת, והמוני מעריצות נשבעות אמונים למוצרים אלו. ובכן, גם אני הצטרפתי לכנופיית המעריצות של פרימן, וכשבאחת מרשתות הדראגסטור בעיירה שהתגוררנו בה שמתי לב, לגמרי במקרה, למוצרים שלהם במדף הכי תחתון בפינה הכי נידחת בחנות, הבאתי סלסילה גדולה וגרפתי לי את כל המוצרים שבתמונה. 



מימין לשמאל:

הראשונה היא מסכת חימר על בסיס מינרלים של ים המלח. כן כן, אני יודעת, יש לנו מספיק מוצרים של ים המלח כאן בארץ, אבל הביקורות ברשת היו כל כך אוהדות שלא יכולתי להתעלם מהמסכה הזאת. תוסיפו לזה את העובדה שצבעה טורקיז בוהק למרחקים, ואין מנוס מלבחור בה! ;)
השנייה היא מסכת חימר על בסיס מנטה ולימון, שמיועדת לעור שומני ונקבוביות מורחבות. במילים אחרות- מסכת פלאים. היא מצליחה גם לקרר וגם לטהר את העור השומני והמסריח-תמידית-בקיץ שלי. לגבי צמצום נקבוביות- אני עוד לא משתמשת בה מספיק זמן בשביל לשים לב לשינוי מהותי כלשהו, אבל נכון לרגע זה לא נצפה כל הבדל. אף על פי כן אני סופר מרוצה ובהזדמנות הבאה ארכוש לי עוד אחת כזאת! :) 
השלישית היא מסכת חימר על בסיס שוקולד ותותים, ואם זה לא ברור עדיין, לקחתי אותה בגלל הריח שלה! :) היא מריחה ממש כמו מוס שוקולד על העור, שזה בעצם החלום הרטוב של כל אדם משחר ההיסטוריה. עד היום אני לא ממש מבינה למי היא מיועדת, כי פרימן טוענים שהיא מיועדת לבעלות עור יבש ורגיש, אבל ביקורות רבות מספור באינטרנט טוענות שהיא נורא מייבשת ומטהרת. אני מניחה שהכותבים המנוסים יודעים על מה הם מדברים, ואני מצפה שהיא תנקה ותטהר כמו מסכת המנטה והלימון מקודם. 
הרביעית היא "מסכה מתקלפת" בריח מלפפונים, ונלקחה בגלל שאפקט הקילוף פשוט מגניב לאללה. מכירות את זה שהבחור שלכן נשרף בים ואתן מבלות את הימים הבאים בלקלף לו את כל הגב ומקבלות מכך הנאה סדיסטית מוזרה ומענגת במיוחד? אז כזה, רק על עור הפנים. אין מילים לתאר עד כמה שזה מספק, לקלף את כל הדבר הזה בחתיכה אחת מהפנים ולהרגיש כמו מינימום פרדי קרוגר. 
השפופרת החמישית היא בעצם רכישה חוזרת של מוצר שכבר התנסיתי בו בהצלחה רבה בעבר והייתי חייבת לרכוש אותו שוב. מדובר בבסט-סלר הבלתי מעורער, ואולי המוצר הכי פופולארי של פרימן בכל הזמנים- פילינג לעור הפנים על בסיס פחם וסוכר שחור. זה מוצר מושלם לעור שמן כמו שלי, כי השומניות של הפילינג ממש "שואבת" את כל השומן מהפנים ומשאירה אותן חלקות, רכות ונקיות כמו טוכעס של תינוק. כמו כן, הפחם גורם לאפקט "חימום" על העור (מה שמרגיש מאוד מרענן בזמן מקלחת) וללא ספק משאיר את העור הרבה יותר נקי משהוא היה לפני השימוש. הגרגירים מספיק עדינים בשביל לא לגרום לי לגירויים מיותרים, והעור שלי נראה בהיר ויפה אחרי השימוש. לא אדום! :)
המוצר האחרון (שלגמרי במקרה התפלק לו לתוך התמונה הזאת) הוא פילינג מלח וגויאבות לגוף, וזה המוצר היחיד שאני מתחרטת שרכשתי. קראתי הרבה ביקורות שטענו שמוצרי הפנים של פרימן מעולים, לעומת מוצרי הגוף שהם הרבה פחות מממוצעים, ובדיעבד אני מבינה שזה אכן כך. הבעיה שלי עם הפילינג הזה הוא שהוא מסריח כמו גרביים משומשות של טרול, ושלצערי הוא משאיר את הגוף שלי עם תחושה שומנית ולא נעימה בכלל. הדבר הזה יהפוך לפילינג רגליים במקרה הטוב, ואולי אפילו ייתרם לחברה תתרנית.

ממשיכים עם מוצרי פנים נוספים, הפעם של אסנס. כמעט הופתעתי לגלות שלאסנס יש המון מוצרים שלא נמכרים וכנראה לא יימכרו בארץ לעולם. למה "כמעט"? כי לפני שהספקתי להיות מופתעת לגמרי, נזכרתי ששום דבר שווה לא באמת מגיע לארץ. \:




המוצר הראשון (שנרכשו 6 ממנו) הוא מסכת בד חד-פעמית לעור הפנים על בסיס מלפפונים. הריח מלפפוני בדיוק כמו שציפיתי שיהיה, אבל לטעמי הוא מלחח קצת יותר מדי, או לפחות יותר ממה שהעור שלי זקוק לו. אשים את המסכות האלה בצד ואשלוף אותן החוצה לקראת החורף. :)


המוצר הבא הוא מגבוני רענון לעור שומני, שאמורים להפוך את העור למאט לאחר השימוש בהם. 
לגבי הריח- הוא לא מזכיר לי בכלל ענבים או ליצ'י, ולא שמתי לב לאיזה אפקט מאט מיוחד במינו. מגבונים רגילים לפנים. מרעננים ונעימים כמו כל שאר המגבונים בעולם, לא משהו יוצא דופן. לא הייתי אצה לקנות עוד מהם. 

התכוננו, מוצרי טיפוח אחרונים לפניכם! ;)




הראשון מימין הוא דוגמית של קרם יום לפנים, שקיבלתי במתנה באחת הרכישות שלי, ומיוצר בצ'כיה. בגלל שהכל כתוב שם בצ'כית אני לא ממש מבינה למי הוא מיועד, אבל ננסה ונראה. 
השני הוא טונר על בסיס אלוורה ומלפפונים. 
השלישי הוא תרסיס מים טרמליים (טוב ואהוב עליי במיוחד) של חברת לה רוש פוזה, שעלה לי כמעט חצי ממה שהוא עולה פה בארץ, וזו הסיבה לרכישה. 

בשעה טובה סיימנו עם מוצרי הטיפוח, ואנחנו עוברים למוצרים קצת יותר צבעוניים! :) לקים!!! :)





הראשון מימין הוא של חברת אסנס, מקולקציה שעוד לא ראיתי בארץ, בגוון מנטה-פסטלי כובש לבבות על גבול הלבן. יפהפה לאביב. 
השני הוא לק של חברת מיס ספורטי שנקנה בתור גחמה רגעית, ושזהה כמעט לגמרי ללק אחר שכבר יש לי (גם הוא של אסנס). זהו לק הולוגרפי תכלת-סגלגל (יותר תכלת).
הלק השלישי הוא לק נוסף של אסנס, ושוב בגוון שלא נמכר בארץ. זהו מעין סגול-כחול עמוק ועשיר, מעולה לימי הסתיו והחורף שאני כה מתגעגעת אליהם.
הלק הבא הוא לק שבהתחלה קצת התחרטתי שקניתי, אבל עכשיו אני לגמרי שמחה שלא חלפתי על פניו באדישות בחנות! :) מדובר בלק שאמור להימרח מעל לק בסיס בגוון אחר, והוא מוסיף אפקט דואו-כרומי נצנצי עשיר יפהפה. לא הבנתי את זה בהתחלה וציפיתי ממנו להיות אטום (מה שלא קרה גם אחרי 5! 5!! שכבות). המחשה של הלק היפהפה הזה אפשר לראות פה.
הלק האחרון גם הוא לק עם אפקט, אבל יותר צנוע מהקודם. ;) מדובר בלק טופ עם נצנצים של אסנס, מקולקציה כלשהי שלא הייתה בארץ. 

מוצרי ציפורניים אחרונים ודי.. :)




הראשון מימין הוא טיפות ייבוש הלק ההו-כה-אהודות של אסנס, ושאני מאוד מתחרטת שלא קניתי יותר מהן. קניתי לעצמי רק בקבוקון אחד! צ'מעו, הדבר הזה גאוני. אני לא מבינה למה אסנס לא שולחים לנו את זה לארץ. הם יכלו להתעשר רק מהבקבוקונים האלה! 
השני הוא לק בסיס מתקלף, לימים האלה שבהם אנחנו מקללות את כל העולם ואחותו על ההחלטה השגויה למרוח לק גליטרי ושמסרב בתוקף לרדת מהציפורניים, עם אציטון או כל נשק אחר.

הדובדבן שבקצפת יהיה כמה מוצרי איפור בודדים, שכבשו אפילו סרבנית איפור קשוחה כמוני! :) 




אני אוהבת צלליות מאט. למעשה, אלו הצלליות היחידות שאני אוהבת. מאט. תנו לי מאט כל יום. לא רוצה נצנצים. לא רוצה בלינג או גליטר או פלוץ של חד קרן. רק מאט, בבקשה. 
הצבעים פה ברובם נוטים קצת לכיוון החום אבל יש פה גם ורדרד ואפרפר. 




4 הגוונים השמאליים לא הכי פיגמנטיים בעולם, אבל אפשר לראות אותם על בהירות עור כמוני. על בחורות שחומות או שזופות הם ייראו שקופים לגמרי. אני מרגישה שארבעתם מספיקים לי בשימוש יומיומי או בשעות הבוקר. 
לעומת זאת, השניים השמאליים אטומים וכהים ביותר, ומאפשרים הצללה ועישון חושניים-משהו. שניהם אחלה גוונים לשדרוג "לוק הבוקר" והפיכתו ל"לוק הלילה", במיוחד אם מוסיפים להם איזה איילנר ואודם מרשים. 
הן נוטות להתפורר קצת יותר מדי כשנוגעים בהן עם המברשת, אז צריך להיזהר לא להוציא יותר מדי חומר. 




אני כבר יודעת שהפלטה הזאת תעבור אצלי שימוש אינטנסיבי ונרחב ביותר, ומתחילה להתחרט על כך שקניתי רק אחת. מצד שני, זאת הייתה האחרונה בחנות וקצת לא הייתה לי ברירה. ;)

המוצרים האחרונים הם מוצרי שפתיים, ואותם בכלל לא תכננתי לקנות! קניתי רק כי הם היו ממש קטנים וחמודים. תכל'ס, זאת סיבה מספיק טובה. :)




למעשה, כולם כאן הם שפתוני לחות, חלקם שקופים וחלקם עם גוון קל. 
הראשון מימין הוא שפתון שקוף בריח ורדים מעט סוכרייתי, די שעוותי ולדעתי יתאים יותר לחורף מאשר לקיץ (עקב מרקמו הכבד מעט).
שלושת האחרים נמכרו במארז ורדרד וחמוד, וכולם בריחות של גרגרי יער. הבהיר (שהוא למעשה שקוף) בריח פטל, האדום-כתום בריח תות, והבורדו בריח דובדבן.




קטע מגניב וקצת מוזר בשפתונים האלה הוא שהם נשלפים מהמיכל איך שהם, לא "מסתובבים", וצריך להיזהר איתם מאוד בסגירה ובפתיחה על מנת לא להרוס אותם. 

זה הכל אהובות! :) 

מה אתן חושבות, בא לכן לטוס לחו"ל? :) מה הייתן רוצות לנסות מבין המוצרים שכיכבו כאן היום?

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


21 תגובות :

  1. וואו, איזה שלל טיפוח מדהים! בא לי גם! ועכשיו כשאת בארץ הקודש 555, כדאי לך לעדכן יותר >:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר עובדת על זה! ;) מחר-מחרתיים עולה פוסט חדש. :)

      מחק
  2. וואו איזה הול מטורף! לא חזרת עם אובד וייט?
    אגב כשאני הייתי בברלין קניתי המון קרמים וכו' של balea (אגב גם להם יש ריחות מדהימים) שכבר חשבתי שיעצרו אותי במכס (ובנחיתה בארץ מישהי לקחה את המזוודה בטעות......בסוף החזירה)
    הלוואי שהבסיס והטיפות של אסנס יגיעו לארץ.

    ותתחדשי על "משטח הצילום" החדש!

    השבמחק
    תשובות
    1. או-הו, ועוד איך חזרתי עם עודף משקל.. ;) שילמתי 70$ על מזוודה אקסטרה ועוד 70$ על משקל עודף. :(

      בלאה מעולים, אבל בג'לי הרחצה למשל, אני אישית מעדיפה את דרמקול. בשנה שעברה ניסיתי קרמי רחצה של בלאה והמרקם שלהם פחות מקציף מהדרמקול. ממש רציתי לקנות עוד כמה סבונים מהם אבל כבר פחדתי על המשקל.. ;)
      איזה מזל שהסיפור עם המזוודה שלך נגמר טוב. :)

      תודה! משטח הצילום לא ממש חדש, סתם החלפתי מפה על השולחן.. ;)
      יום מקסים!

      מחק
  3. מקנאה בהכל!! אבל בעיקר במסכות נייר של אסנס ופרימנס! נראה מדהים מדהים מדהים!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לתת לך אחת מהמסכות של אסנס להתנסות! :) אני בטוחה שתאהבי אותן יותר ממני, כי העור שלי פי מליאנתאלפים יותר שומני חחחחח :)
      חכי חכי, בשישי.. ;)

      מחק
  4. ויי אני טסה לכריתים שבוע הבא ואפילו לא חשבתי על קניות של מוצרי טיפוח, עכשיו בגלל הפוסט שלך זה הדבר היחיד שאני חושבת עליו חחחחח. אין בעיה של העברת מוצרים נוזליים/ספריי במזוודה ?
    וויי ואיזה כיף לך עם כל הקניות האלה !!!! נראה סופר שווה !

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לך שאת טסההההההה!!!! :) בא לי שוב!!!! ;)
      במזוודה אין בעיה להעביר נוזלים וספריי, רק בכבודת יד עושים צרות. בכבודת יד אסור יותר מ-100 מ"ל נוזלים (שזה אומר גם בקבוקי שתייה). נגיד בושם מותר, דאודורנט מותר, אבל שכל הנוזלים לא יהיו יותר מ-100 מ"ל בתיק היד.
      במזוודה תעבירי מה שבא לך! :)

      מחק
    2. יאיייי תודה ! עזרת לי, בדיוק אני מחפשת באינטרנט ופשוט לא מוצאת שום דבר בנושא בקטע ממש מעצבן חחחח. ותמיד בא שוב, לא משנה כמה זמן מבלים בחו"ל חחחחחח איזה כיףףףףף

      מחק
  5. ואווו כמה סבונים! אמאלה בא לי להריח את כולם! תהני מהשלל אהובה, הוא גורם לקנאה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. בואי לקפה ועוגיות לעיר הקודש ותריחי! :) ;)
      תודה יקירה! 3>

      מחק
  6. יש לך פה סטוקים לכל החיים!!! חבל שבאתר הפולני לא נמכרים הסבונים של דרמקול. משום מה, ממש בא לי עליהם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת חבל! :( אחלה סבונים, ללא ספק הכי טובים שאני ניסיתי בצ'כיה. יש שיאמרו שהסבונים של Balea יותר טובים, ומבחינה מסויימת זה נכון כי הריחות שלהם נעימים אפילו יותר מאלה של דרמקול, אבל המרקם שלהם פחות מקציף ויש לי סטנדרטים גבוהים בגזרת הקצף והעננים במקלחת. ;)
      מוזמנת לעוגיות וקפה בעיר הקודש + סשן הסנפות סבונים מצ'כיה! ;)

      מחק
  7. תתחדשי על הכל בובה!!!! הכל נראה ממש נפלא!!

    השבמחק
  8. היי עוד שבועיים אני בפראג יש עוד המלצות?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן! כל מה שהתלהבתי ממנו בפוסט מומלץ. :)

      לגבי חנויות- קניון פלאדיום מעולה (ממש במרכז העיר, 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה), והרחבה הראשית (סוג של מדרחוב מגניב עם מלא חנויות בוטיק כמו בודי שופ, למשל, שאין בפלאדיום).

      מחק
  9. היי! אז איך המשפו של לאש? מה מומלץ? האם המרכך שלהם אכן מותיר את השיער נעים? כי כמו שאמרת הם נוטים לייבש... בנוסף זוכרת בערך כמה עלו מסיכות הפנים של פרימן?
    תודה!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי :)

      על השמפו היבש כתבתי כאן בפירוט אחרי שסיימתי אותו:
      http://tulipsays.blogspot.co.il/2016/01/blog-post.html
      בקיצור: לא משהו, וחבל על הכסף.

      את המרכך עוד לא ניסיתי כי אני מסיימת מרככים אחרים שיש לי בינתיים. הוא עדיין שוכב במגירה ;)

      מסכות הפנים של פרימן עלו לי בדיוק 8 שקלים כל אחת! :)

      מחק
  10. שלום,אני טסה עוד שבוע לפראג אחרי פוסט בא לי לקנות הכל אבל לא נראה לי שזה אפשרי.אני אנסה להמקד.איפה מוכרים פרימן?תודה על הפוסט הנפלא עזר לי מאוד

    השבמחק