יום חמישי, 3 במרץ 2016

ביוטיבוקס מרץ 2016


"הזמן הזה בחודש" הגיע, ודי כמו "הזמן האחר ההוא בחודש" הוא ממש עצבן אותי בחודשים האחרונים.
תוכן שהקשר שלו לביוטי נתון בספק גדול מאוד אם בכלל, מוצרים ביזאריים לחלוטין או כאלה שעצם קיומם בקופסת ביוטי מעליב, היו רק חלק מהדברים שעצבנו אותי בביוטיבוקס האחרונים.
בחודש האחרון, לעומת זאת, ביוטיבוקס הבטיחו להשתפר. 15 מוצרים! בגודל מלא!
נשבעת לכם שלרגע אפילו העזתי לצפות למשהו מרשים.
אבל רק לרגע.
בואו נראה איך ביוטיבוקס הצליחו (שוב) להבטיח שלל הבטחות שנראו הרבה יותר יפות בתאוריה.





הקופסה הנוכחית היא קופסת אסנס, שזה משהו שהתפרסם ברשת עוד לפני שהקופסה יצאה, אבל איכשהו התפספס מעיניי ולא הייתי מודעת אליו עד לרגע קבלת הקופסה.
כבר כשראיתי את הלוגו של אסנס מתנוסס על הקופסה, אור אדום נדלק בראשי.

אז מה יש לנו פה?


אני אוהבת לקים, כך שאני תמיד שמחה לקבל אותם.
מצד שני, אני פחות אוהבת את הלקים האלה עם החלקיקים והנצנצים בפנים שאי אפשר להסיר עם שום מסיר לק או אצטון. צריך אשכרה חומרים תעשייתיים וסבלנות של פיל כדי להצליח במשימה.
כמו כן, אני לא חובבת לקים אדומים. הם פשוט לא יפים עליי (ממש כמו אודמים או שפתונים אדומים. עם העור האדום תמידית שלי זה פשוט לא נראה טוב! לא על הידיים וגם לא על השפתיים).
יוצא שמתוך 4 לקים, אני באמת-באמת אוהבת רק אחד: הכתום. בתמונה הוא נראה יותר ורדרד משהוא באמת במציאות. בפועל הוא כתום-נאוני מרהיב וצועק למרחקים (כמו שאני אוהבת ;)).
הגוונים שחולקו בקופסה הם: 114 fame fatal (אדום-קר שזקוק ל-2 שכבות לאטימות מלאה), 109 off to miami! (כתום-ורוד-נאוני אטום בשכבה אחת), 18 that's my pop cake! (שכבת טופ עם נצנצים אדומים מטאליים ונצנצים צבעוניים), ואחרון חביב הוא 22 black dress and white tie (שכבת טופ עם פתיתים ונצנצים לבנים ושחורים).






Quattro Eyesadow - 05 To Die For
Eyeshadow - 77 Sandy Says Hello

בגזרת הצלליות חולקו 2 פריטים- האחד פלטה קטנטנה ומתוקה ביותר על הדרת הגוונים החומים עם נגיעת ורדרד, והשני צללית בודדה מטאלית בגוון חול זהוב שימרי ויפהפה.
הצללית הבודדה נפלאה בתור צללית פנימית על העפעף, ומוסיפה "נגיעת קליאופטרה" לכל לוק. רק שימו לב שכמות הנשורת פה היא די רצינית, אז אל תשכחו לעבוד עם בסיס קרמי או נוזלי מתחת.
רביעיית הצלליות מאוד מצאה חן בעיניי, מהסיבה הפשוטה שאיתה נורא קל ליצור לוק יומיומי במינימום מוצרים, במיוחד כשמדובר בגוונים חומים (אותם אני הכי אוהבת בעולם). הצללית הלבנה הרבה יותר שימרית משחשבתי, הורדרדה נבלעת כמעט לגמרי בתוך גוון העור שלי (עור אדמדם כבר אמרתי?) , ושתי הצלליות הכהות נפלאות ומתמזגות היטב אחת עם השנייה. לצערי "זכיתי" באיזה דפקט, כי הדיסק שבתוכו נחות הצלליות התפרק מהבסיס שלו (כנראה כתוצאה מייבוש הדבק שהחזיק אותם ביחד). הצלחתי לסדר את זה ממש בקלות עם דבק מגע, אבל בכל זאת לא נעים לקבל מוצר מפורק.




The Lash Curler - Volume & Curl Mascara

יש לי ווידוי: אני לא בחורה של מסקרות. *שוק והלם טוטאלי מצד הקהל*
לוקח לי נצח לסיים מסקרה, ואני מאלה שחוטאות וזורקות את המסקרות שלהן הרבה אחרי שטווח חצי השנה שלהן עבר (פשוט כי אני בקושי משתמשת בהן, ויוצא שגם אחרי חצי שנה הן כמו חדשות, לא מיובשות בכלל וגם לא מריחות מוזר)!
בגלל זה די התאכזבתי לקבל את המסקרה הזאת, וזה לא משהו אישי. אני תמיד פחות שמחה לקבל מסקרה, לא משנה מאיזה מותג ולא משנה באיזה עניין. אני מעדיפה איזה נר ריחני או משהו בסגנון. ;)
על כל פנים, המסקרה הזאת הייתה דווקא הרבה יותר טובה משציפיתי! היא *באמת* מעגלת כמו שהיא מבטיחה, למרות שריסי המטאטא שלי מסרבות להיכנע אפילו למסקרות של דיור. לא נצפים פירורים על הפנים גם אחרי 10 שעות על הריסים, והכי כיף- לא קשה להסיר אותה בסוף היום!
כך שיוצא שאני דווקא שמחה שיצא לי להתנסות במסקרה הזאת, ויש לי תחושה חזקה שאני הולכת להשתמש בה על בסיס יומיומי! *שוק והלם טוטאלי מצדי*



Long Lasting Eye Pencil - 09 Cool Down

מוצר מעולה, רק חבל שבגוון שכבר יש לי. אני ממש אוהבת את כל העפרונות מהסדרה הזאת של אסנס- הם רכים, נמרחים כמו חמאה על העור, פיגמנטיים, מבחר הגוונים נאה, והמחיר כמובן מאוד נוח. בזמנו אפילו כתבתי סקירה על הגוון הזה ממש!




Silky Touch Blush

אין לי מושג מה שם הגוון של הסומק הזה, פשוט כי על הצד האחורי של המוצר מודבקת מדבקה שאי אפשר להסיר, והיא מסתירה את מספר ושם הגוון. :(
אני לא ממש בטוחה מה דעתי על הסומק הזה. מצד אחד הגוון שלו יפהפה. מצד שני הוא נמרח נורא על הפנים, אבל יש מצב שזה באשמתי כי בחודשים האחרונים השתמשתי רק בסמקים קרמיים. אפשר להגיד ששכחתי איך משתמשים בסמקים "נורמליים". איכשהו, כשאני מנסה להניח אותו על הפנים, פיזור הצבע לא אחיד. זה מעולם לא קרה לי קודם לכן ומברשות הסמקים שלי נהדרות, אז אני באמת לא יודעת אם אני עושה משהו לא נכון.




All About Matt! - Oil-Free Make-Up - 30 Matt Sand

לא היו לי הרבה ציפיות כשהבנתי שיש מייקאפ בקופסה, כי תיארתי לעצמי שיבחרו בגוון שחום-בינוני לטובת רוב אוכלוסיית הארץ. בגלל שאני לא שחומה-בינונית (וגם לא שחומה או בינונית בכלל), אלא לבנה כמו סיד, לא היה למייקאפ הזה סיכוי.
החששות שלי התבררו כנכונות, ולכן אין לי אפילו אפשרות לבדוק אם המייקאפ הזה מקיים את הבטחותיו.




Anti-Spot Cover Cream 

לשמחתי, הקונסילר דווקא התאים לגוון העור שלי! :) הוא אולי נראה קצת כהה על היד כי מרחתי אותו בצורה מרוכזת, אבל במריחה נקודתית וזהירה על הפנים, אי אפשר בכלל להבחין בו במקרה שלי!
יש לי הרושם שהוא מייבש קצת יותר מדי את הנקודות שעליהן אני מורחת את הקונסילר, כי אחרי כמה ימים של שימוש הופיעו במקומות הנ"ל שלל קילופים לא מחמיאים. להבא אקפיד להשתמש בו מעל קרם לחות או לפחות סרום מלחח.
אבל חוץ מזה, הוא הצליח להפחית את האדמומיות של נקודה אחת ספציפית, מעצבנת ומעיקה במיוחד, שנחה לה כבר כמה חודשים על הלחי שלי ומסרבת לזוז.






XXXL Longlasting Lipgloss - 02 Coral Delight
Glossy Lipbalm - 05 Mango Icecream

אני לא בחורה של גלוסים, וזה גרם לי באופן מיידי להתאכזב משני המוצרים האלה. ברגע שכתוב על זה גלוס, ולא אכפת לי של איזה מותג הוא ומה הגוון, אני הולכת להתאכזב.
זה מביא אותי לשאלה הבאה שלי- למה אין פה אודמים? האודמים של אסנס מעולים ואיכותם לא פחותה מזו של מותגים יקרים פי כמה וכמה, ולמעשה, האודמים של אסנס הם כנראה המוצרים הכי נמכרים של המותג.
על כל פנים, נתתי הזדמנות לשני אלה. מהגלוס בשפופרת ("גלידת מנגו") התאכזבתי מייד- מרקם שומני ומימי להחריד, מחליק מהשפתיים לכל עבר וגוון ורוד מוזר שלא משתלב עם גוון העור שלי.
הגלוס הכתמתם, לעומתו, דווקא הפתיע אותי. הוותיקות שבקוראותיי אולי יזכרו את הסקירה שכתבתי בזמנו על הליפגלוס אין לאב של לנקום, והתוצאה הסופית על השפתיים כמעט זהה! המרקם לא דביק או שומני מדי, השפתיים לא נדבקות אחת לשנייה כשמדברים, והגוון הכתמתם מאוד טבעי ומחמיא.






הנה מוצר שלא הבנתי את פשר נוכחותו בקופסה, מה גם שרואים בבירור שאריות מדבקת סופר פארם תלושה בחלק העליון של האריזה.. \:
המברשת עצמה לא יותר טובה מהמברשות שיש לביוטיקר להציע לנו, ככה שמבחינתי אין פה איזה משהו מדהים במיוחד.





עוד מוצר לא ברור בקופסה הוא הפצירה הזאת.
אין לי בעיה עם פצירות! ההיפך, אני דווקא משתמשת אדוקה בפצירות עם צדדים שונים למטרות שונות (ותמיד משייפת רק לכיוון אחד), וקונה פצירות על בסיס קבוע.
אבל בכל זאת, אני חושבת שהיה מקום לוותר על המוצר הזה ולשים במקומו מוצר יותר שימושי ופופולארי בקופסה (אהמ אהמ, אודמים, או אולי אייליינרים נוזליים, או אולי עפרונות שפתיים, או אולי את הפודרה השקופה הנהדרת שלהם. בקיצור, לא חסר).

לסיכום

זה לא שהמוצרים פה גרועים, ממש לא! רובם טובים מאוד וחלקם פייבוריטים שלי כבר תקופה ארוכה (עוד לפני שקיבלתי אותם בקופסה הזאת).
הבעיה אחרת לגמרי.
קודם כל, למה קופסה אחת שלמה למותג אחד? למה? חוסר גיוון מעולם לא היה משעמם כמו שהוא כאן במקרה הזה.
ואם כבר אתם מתעקשים על קופסה שלמה למותג אחד, למה לא מותג שיותר קשה להשיג ושלא נמכר בכל חור תחת ותמרוקייה קיימת? למה לא, למשל, סתם זורקת רעיון, איב רושה?
וגם- למה דווקא אסנס? המוצרים כל כך זולים שכל בחורה, אפילו הענייה שבהם, תוכל להרשות לעצמה לקנות אותם. אני מבינה שיש להנהלת ביוטיבוקס אינטרס מובהק לחסוך כמה שקלים ולא לשים מוצרים "יקרים מדי" בקופסאות שלה (לא יכולנו שלא לשים לב, על סמך הקופסאות האחרונות), אבל בחייאת, יש מספיק חברות דראגסטור בארץ שהן קצת יותר מעניינות מאסנס: ג'ייד, מייבלין, רבלון, לוריאל, גרנייה, או שוב- איב רושה. אני כבר לא מדברת על דיור או שאנל שאני מבינה שאין סיכוי שאי פעם אראה בביוטיבוקס הארצי שלנו. אני מוכנה אפילו לוותר על לנקום. אבל למה אסנס? מה השלב הבא? קופסת ביוטיקר? קופסת סקארה??
בקיצור- תודה אבל לא תודה.

ציון: 1/5

מנויות לביוטיבוקס? קיבלתן את הקופסה הזאת? גם אתן נעלבתן? ספרו לי!

8 תגובות :

  1. יא ווארדי אילו תמונות נהדרות!!!!

    השבמחק
  2. התמונות נהדרות! תכולת החבילה לטעמי, קצת פחות

    השבמחק
  3. מסכימה עם כל מילה, רוב המוצרים אחלה אבל באמת חסר גיוון!

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת!
      מקווה מאוד שהם ישתפרו בקופסאות הבאות, כי כבר נמאס לי לקבל קופסאות מאכזבות חודש אחר חודש.. :(

      מחק
  4. חבילה ממש מאכזבת ומיותרת, לטעמי :S ועוד מילא אסנס, יש להם מוצרים הרבה יותר מוצלחים ממה שנתנו בה.

    השבמחק